breekt mijn kies in tweeen! er ligt wel een stukje bloot maar het doet geen pijn, mijn tandarts is er 5 januari pas weer, kan het tot die tijd wachten? ik zal in ieder geval gaan spoelen met zout dagelijks, zou ik er dan 1.5 week mee kunnen doorlopen? Ik ben zwanger dus bang voor ontstekingsgevaar.
poe ik zou denk ik toch even naar de vervangende tandarts gaan als ik jou was. Het gaat best koud worden de komende dagen en als het echt bloot ligt kan dat echt pijn gaan doen. Kan je beter vandaag gaan ben je er met de kerst weer vanaf.... Suc6!
noodnummer bellen idd! Zeker nu je zwanger bent, je mag alleen maar paracetamol slikken en dat helpt niks tegen flink kiespijn. Heb zoiets meegemaakt toen ik zwanger was en dat was geen pretje...
oooh das echt k*T om het zo maar even te zeggen! juist nu! maar ik kan je niet helpen heb echt geen idee. nog nooit gehad. wens je in ieder geval succes ermee
Ik heb het ook gehad de vulling eruit... 30 dec En ik was ook zwanger, na een dag of 5 naar de tandarts gegaan. Die kon er niets aan doen, want ik moest iedere keer kokhalzen als ze met de dingen in mijn mond kwam Uiteindelijk 1,5 jaar zonder vulling gelopen en NOOIT geen last er van gehad... Maar als je er niet gerust op bent , kun je beter even bellen!
Jaren geleden brak ik op kerstavond in amerika mijn kies, en geloof mij, op kerstavond is het zeer moeilijk een tandarts te pakken te krijgen, zo gezegd allemaal op vakantie. 1 wilde me wel zien maar dan moest ik vooraf 100$ betalen en dan de behandelingskosten nog. Uh ja, ik loop nu nog met die kies
ben geweest, ze doen er niks aan omdat er eerst foto's gemaakt moeten worden, waarschijnlijk moet mijn kies eruit maar dat doen ze nu liever niet, als ik teveel pijn krijg mag ik bellen maar anders kan het wachten tot na de bevalling
oh ja dat heb ik ook eens gehad toen ik zwanger was van esmee.. deed ook geen pijn toen.. maar er is dan wel ontstekingsgevaar aangezien het eten erin kan blijven zitten.. zou als ik jou was ffe naar een avond tandarts gaan die maakt het schoon en vult het even tijdelijk op!
hahahah! heerlijk! ja ik ben al geweest, ze laten het open omdat , mocht het ontsteken, dan kan het nog weg en gaat het niet broeien.....
Raar he dat dat soort dingen op de meest onhandige momenten moeten gebeuren! Ik had t een paar jaar geleden met oud en nieuw...brak ik mn kies op n hard pitje van de popcorn......ook een hele tijd mee rong gelopen, zonder pijn! Veel succes!
ja ik heb dat soort dingen altijd op de meest ongelukkige tijden, ik heb ook heel vaak blaasontsteking op zaterdagochtend hoe verzin ik het!