rustig

Discussion in 'Zwangerschap' started by onsukkie, Mar 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vind de kleine erg rustig vanmrogen, maar kan het hartje nog luid en duidelijk horen en vanacht was ze juist druk. Zelf ben ik verkouden en een beetje rillerig, dus dat kan ook meespelen... ergens vind ik het zo overdreven om gelijk te gaan bellen, maar aan de andere kant is dat wel wat ze schrijven... maar ja, moet dan gelijk naar het zknhs, en dat vind ik dan weer zo overdreven.

Wat zouden jullie doen?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als je haar vannacht nog hebt gevoeld is het toch prima? Of voel je haar anders echt de hele dag door?

Ik voel ons meisje vaak wel een paar uur achter elkaar niet, of heel weinig, en dan weer wat meer. Pas als ik echt een halve dag niets voel ga ik erop letten. Zeker nu ze ingedaald zijn kan er minder beweging zijn. Maar als jij vindt dat het alarmerend minder of anders is dan normaal zou ik wel bellen

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    bel gewoon even, en laat dan de vk beslissen of je naar het ziekenhuis moet! Wie weet stelt zij een paar vragen waardoor jij gerustgesteld bent. En mocht er onverhoopt wel iets zijn, beter te vroeg dan te laat.

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou op zich is het wel eens een tijdje rustig, alleen 's ochtends is het juist altijd heel erg druk, en nu niet. Maar moet idd ff aan de CTG, heb gebeld.

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja loop al bij het zknhs, vorige keer ks gehad, en de gyn wou wel ff checken voor de zekerheid. Hoorde al dat een van de leuke gyns dienst heeft, dus dat scheelt al wat. ;)

6. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

Jan 2, 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Bij twijfel altijd bellen!

Ik voelde me ook een supermuts toen ik ging bellen. Ons kindje is altijd erg bewegelijk (voel em de hele dag door) Maakte tijdens een controle een opmerking dat ik vond dat ie wel erg rustig aan het worden was. Toen zei de gynaecoloog tegen me dat als ik op normale tijd (uurtje of 8 voor mij nu) wakker werd en om 12 uur nog niets gevoeld had ik MOEST bellen.
    Twee weken geleden een CTG gehad. De kleine was toen rustig omdat ik mijn eerste voorweeën had.
    Afgelopen vrijdag weer een CTG. Regelmatige voorweeën om de 4 minuten, maar niet sterk genoeg. Op de echo was ook duidelijk te zien dat de kleine niet wilde bewegen.
    Het kan dus zo maar iets heel onschuldigs zijn, maar ook dan is het fijn om te weten toch?

Succes!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja heb je ook wel gelijk in, beter een keer teveel dan te weinig. Er word ook nauwelijks gereageerd op porren, dus tja... maar ja, onrustige nacht gehad, dus zij waarschijnlijk ook. Nou ja, we merken het straks wel.

Voel me wel een muts, maarj a.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    je bent geen muts! beter 10x tevaak heen gaan dan 1x te laat...

(heb er zelf ook moeite mee om dan te bellen maar goed ;))

9. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

Aug 20, 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Onze kleine smurf is ook heel wisselend druk en rustig. Het is wel grappig want de zondagochtend is bij hem/haar ook zondagochtend. Het is mooi rustig en tegen de middag voel ik m pas een keer. hahahaha.
    ook als mn vriend thuis is, lijkt ie wat rustiger.
    Maar idd, als je het niet vertrouwd gewoon bellen (klinkt makkelijk, doe ik zelf namelijk ook niet, haha)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou gedaan, CTG gehad en echo en alles ziet er goed uit, hele geruststelling, maar mocht ik weer twijfelen gewoon weer bellen.

11. Pebbles22

Pebbles22 Actief lid

Jan 2, 2009
    130
    0
    0
    Brabant
    Fijn dat alles goed was!

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

onsukkie
    fijn dat alles goed is !