Hallo, Ik maak me een beetje ongerust. Ik heb een zoontje van 4 jaar en 3 maanden. Het is altijd een vrolijk mannetje geweest maar de laatse paar weken / maanden is dat helemaal veranderd. hij is al vanaf oktober lijk wit en heeft van die kringen onder zn ogen. Hij wrijft nu ook de laatste paar dagen steeds in zn ogen en is constant moe (hij heeft 10 dagen vrij gehad dus dat zou denk ik niet moeten kunnen). Hij is heel huilerig en kan niks meer hebben. Morgen ga ik sowieso naar de huisarts maar misschien dat iemand het herkent ik blijf er maar over nadenken en dat worden steeds ergere gedachtes (leukemie, hartafwijkingen) ik word er een beetje deprie van. Hij heeft al een aantal keren in ziekenhuis gelegen met uitdroging, voedingsproblemen maar dat was toen hij nog maar een paar maanden oud was. Op latere leeftijd heeft hij in het ziekenhuis gelegen voor zn keelamandelen, neusamandelen en buisje en heeft hij een operatie aan zn piemeltje gehad. Misschien ben ik door zn verleden te erg ongerust maar ik kan het neit helpen vind het gewoon verschrikkelijk voor mn mannetje.
kan hij in de groei zitten? mijn zoon is dan ook altijd heel erg moe, wit en wallen onder de ogen. ik hou hem wel eens thuis 's middags dan van school zodat hij kan bijslapen. kan een tijdje duren voordat het weer voorbij is, mijn zoon heeft er een keer 2 maand ingezeten...
Als ik dat zo even reken, heeft hij dat sinds hij gestart is met school? Op zich herken ik dat ook wel van Thirza, die is ook witter dan voor ze startte op school en vermoeider en dus huileriger regelmatig. Maar goed, of het bij jouw zoontje binnen het normale valt of niet, is van een scherm af een beetje lastig beoordelen, dus lekker de huisarts laten checken, dan weet je straks tenminste ook zeker of er wel of niet wat is.
Jeetje, je hebt al heel wat met hem meegemaakt dan. Mijn nichtje heeft Pfeiffer gehad, zoiets zou het ook 'gewoon' kunnen zijn he..
Hoi, dank je voor de reacties. Ik zelf denk dat het verschillende factoren zijn. Dat hij al vanaf oktober misschien alweer last heeft van zn oren en niet goed hoort. dat hij met een groeispurt bezig is en dat de verandering van het naar school gaan meespeelt. Teminste ik hoop dat het niet erger is maar vanmiddag om 16 uur mag ik naar de huisarts en hoop dan dingen te kunnen uitsluiten. groetjes Miranda
mijn zoon had et ook, bij hem bleek een virusje..dat kon de ha voelen aan de klieren in zn nek..heeft in totaal 6 weken geduurd, toen werd ie weer een stuk actiever. hoop dat je vandaag uitsluitsel krijgt!
Hoi hoi, Ik ben gisteren bij de ha geweest en die heeft geconstateerd dat er een ruisje bij zn hartje zit. We zijn doorverwezen naar de ka om uit te zoeken of het bloed wel goed genoeg doorstroomt en of zn hartkleppen goed werken. Maar het kan ook een ijzer tekort zijn. We laten hem nu ook smiddags een dutje doen als hij niet naar school hoeft en doen lekker rustig aan met hem. Volgende week vrijdag gaan we naar de KNO arts en dan krijgt hij hoogst waarschijnlijk weer buisjes misschien dat dat ook al een heel stuk scheelt. Maar ik hoop voor het mannetje dat hij er weer snel bovenop komt.