Wie doet er hier thuiswerk? Of weet je een goed adres waar je thuiswerk kan aanvragen? Bij heel veel sites moet je smsen en er staat verder niet echt bij wat dat kost, dus zit zo te twijfelen of dat dan niet gewoon alleen maar geld kost en dat er dan helemaal geen thuiswerk is. 15 januari is mijn laatste werkdag dus ben druk op zoek naar wat anders...
ik heb geen advies over waar je moet zijn maar ik zou absoluut niet sms-en, dat klinkt inderdaad niet alsof het te vertrouwen is, maar als je op thuiswerk zoekt kom je hier wel topics tegen hoor, er was er pas nog een met een heleboel tips
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar waar je je kan aanmelden om thuiswerk te doen en wat betrouwbaar is.
ik nheb het gedaan maar ben gestopt maar BoBam bij jou in de buurt is het niet te vinden weet het toevallig omdat mijn tante bij jou in de buurt woont in de regio twente waar ik zit worden heel veel mensen gevraagt
jammer dat hier niet zo veel is! Ik blijf zoeken, maar heb echt geen idee welke sites wel betrouwbaar zijn!