Goedemiddag dames Ik ben nou ruim 27 weken zwanger maar sinds 2 weken ben ik smorgens enorm misselijk en heb regelmatig last van enorme hoofdpijnen, verder raak ik steeds sneller buiten adem Heb me hele zwangerschap niet echt klachten gehad, daarom vind ik het zo raar dat ik ze nu ineens wel krijg. de vk zegt dat het niet aan me bloeddruk ligt, en ook nie aan de kleine (godzijdank). Dus mijn vraag, hebben jullie hier ook last van? alvast bedankt groetjes
Ik heb er toevallig ook last van! Ben er vd week ook voor bij de gyn geweest, aangezien ik ook ineens minder leven voelde. Maar alles was goed en moest me geen zorgen maken. Ben ook wel benieuwd of er meer zijn die dit hebben en misschien een remedie weten?
Ik voel ook minder leven, maar moet me geen zorgen maken. ik heb nog niet echt een remedie, ja een teiltje met water naast me bed en in foetushouding blijven liggen tot het wegzakt, helaas kan dit uren duren. wat doe jij ertegen?
Heeeeeel veel rust nemen... dit moest ik al ivm vroegtijdige weeën, maar momenteel komt er echt helemaal niks uit mn handen. Vanmiddag weer naar de gyn, dan vraag ik wat ik er verder aan kan doen. Toen ik vd week in het ziekenhuis was, had ik een sjaggo mens, die me aardig afsnauwde en dat ik maar gewoon een paracetamol in moest nemen en op bed moest gaan liggen. Nou dat liggen deed ik al, maar die paracetamol innemen niet, zo ben ik niet.
ik zou toch regelmatig mijn bloeddruk laten opmeten.. die misselijkheid en hoofdpijn was precies waarnaar mijn gyn vroeg toen ik met een hoge bloeddruk werd opgenomen met 28 weken.. Wil je echt niet bang maken, maar zou het regelmatig laten opmeten, kan ook bij huisarts.. bloeddruk kan in die periode ontzettend wisselen! x