Gister stond dit op de WieWatWaar van Babyboom op Hyves: Goed nieuws: er komt deze zomer een Babyboomvervolg! Wanneer het vervolg precies wordt uitgezonden en welke stellen van vorig jaar meedoen is nog niet bekend, maar dit nieuwtje wilden we jullie niet onthouden. @ BabyBoom Er komt dus toch weer een vervolg van babyboom .
Ik hoop dat we snel te weten krijgen wanneer ze weer gaan beginnen! Baalde afgelopen keer ontzettend dat her programma was afgelopen!
Oh wat mooi! Vorige keer heb ik zitten janken omdat ik zag hoe een IVF-punctie nou eigenlijk ging, en ik de maand erop daar ook aan moest beginnen. En toen dacht ik bij mezelf: "Phoe phoe, dat is heftig" En nu kan ik kijken MET beebje in mijn buik. Hoe bijzonder.
Oh mooi! Ga zeker kijken. Afgelopen seizoen zat ik precies in dezelfde situatie als brabbel. Ook heel bijzonder dat ik het dan anders beleef. (Hoewel... Misschien dan al met kindje op schoot... )
Jippie, ik ben fan van dit programma Eerste serie waren wij aan het dokteren en de 2e serie was ik nog zwanger of kleine man was er al dat weet ik eigenlijk niet goed meer...
Wij hebben meegedaan, maar zijn niet gevolgt. Wel bij alle studio opnames aanwezig geweest. Ik had nog niet gehoord dat er een vervolg zou komen.
Wij hebben toen ook meegedaan. Zijn wel eens in de afleveringen voorbij gekomen maar niet gevolgd. Maar serie blijft geweldig wil hem weer zien
Oh wow!! Wat een goed nieuws, wij begonnen toen net aan het mmm proces en hangen daar nog steeds in...zou geweldig zijn om weer een seizoen te kunnen zien...neemt een hoop vooroordelen, en angst weg en geeft een heleboel moed en steun... Ik ben een super blij mens!! YES!!
oh leuk! ik was tijdens de eerste serie zwanger van zoon en tijdens 2e serie wel al de wens voor een 2e maar nog niet " bezig" omdat de omstandigheden er niet naar waren. Nu wel zwanger van nr 2 dus vind het weer helemaal leuk, hoop dan serie 3 weer zwanger te kunnen volgen!