Tandjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MevrouwtjeC, May 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MevrouwtjeC

Apr 30, 2014
    16
    1
    3
    huismama
    Overijssel
    Mijn zoontje is de laatste dagen erg onrustig, heeft verhoging, billenuitslag en begint nachts te spoken (terwijl hij een hele goede slaper is).

Nu is hij rond de aantal maanden dat de eerste tandjes kunnen komen, ik voel nog niks maar zou het kunnen zijn dat ze in aantocht zijn en hij er nu al last van heeft?

2. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Dat zou kunnen. . Hier hebben we sinds ruim een week het eerste tandje en ik vermoed de 2e op komst.
    "Klachten"; wat slechter drinken, veel sabbelen op vinger / Materiaal, wat hangerig en huilerig.
    Op zich heeft ze hier niet zoveel last ervan gehad gelukkig.

3. fafa

fafa Niet meer actief

Juist als je een tand voelt is meestal het leed al geleden. De periode vlak daarvóór is vervelend. Dus zou me niks verbazen als je over een dag of 2 opeens wat voelt.

4. Nyn

Nyn Fanatiek lid

Jan 14, 2013
    1,008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Met onze oudste hadden we altijd 3 weken vantevoren een week ellende. Dus week drama met slapen, huilerig enz, dan 2 weken rust, en dan voelden we pas iets in zn mondje. Duurde dus ook even voordat we dit patroon zagen..

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, dit inderdaad. En liters kwijlen. Echt liters... En een vinger in hun mond. Mijn lekkere knuffel heeft nu al 4 tandjes, maar het is duidelijk te merken dat er meer op komst zijn!

6. Nyn

Nyn Fanatiek lid

Jan 14, 2013
    1,008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hahaha, ja nu je het zegt, wij gingen ook altijd met hydrofiele luiers op pad, kleinere doekjes konden het gekwijl echt niet opvangen:p

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

En dan ook nog slecht drinken op sommige momenten van de dag. Oké, we bieden het hem dan toch wel later nogmaals aan; maar normaal gesproken drinkt hij een fles melk in 1x leeg. Nu doen we er minstens 3-4x over. Dat is wel ander dan normaal. Verder kauwt hij ook op alles.

Hij heeft mij zelfs gebeten vanochtend. Ongetwijfeld niet bewust/expres, maar die tandjes die hij heeft staan toch mooi in mijn arm.

En nog loop ik over van liefde voor hem :D Kleine bijtert! :cool:

8. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Hier nog maar 2 tandjes, die kreeg ze met 9 maanden.
    Nergens iets van gemerkt, opeens waren ze er!
    Maar nu maak ik me toch wel een beetje zorgen, ooit moeten ze toch doorkomen. Ben bang dat ze dan besluiten per 4 of zo te komen en dat het dan wél drama is!!!:)

Share This Page