kan je dan ook misselijk zijn? was het namelijk gewoon van na het eten, toen werd ik misselijk? Hebben jullie dat ook? gr jacque
Ik had in het prille begin van mijn zwangerschap ook blaasontsteking. Ik was toen wel een beetje misselijk, maar dat kon natuurlijk ook door de zwangerschap zijn. Ik weet niet of het er normaal bij hoort. Anders zou ik gewoon even de huisarts bellen.
bedankt voor je antwoord, heb gevraagd aan verloskundige, en die zei je dat zou kunnen, op zich vondt ik dat een beetje een vaag antwoord denk zelf ga maar weer aan de cranberriesap en bij werkt 500 mg vit c goed een keer en dan doe ik die dag erna 50 mg met cranberrie dit werkt altijd het beste bij me naar eigen weten. En je kan best even 500mg nemen, want je lichaam stoot het af, wat het niet nodig heeft, maar wel veel drinken erbij dat is belangrijk.! gr jacque en succes met de laatste loodjes , zit zelf in de 28 ste week en kan niet echt lekker slapen, maar dat hoort erbij zeggen ze gr jacque
Ik heb ook al 2 weken blaasontsteking moest vorig week medicijnen innemen en nu is het nog niet over en heb nieuwe medicijnen gekregen gisteren.. Maar ik moet elke keer zeggen dat ik zwanger ben anders vergeten ze het.. Ik lees gelukkig altijd de bijsluiter en gister gelezen mag het niet eens gebruiken! Dus heb vandaag gebeld en ik krijg nieuwe medicijnen... Maar nu ben ik toch bang ik wil hellemaal geen medicijnen gebruiken.. Op zich brand het niet bij het plassen of zo. Ik had alleen buikkrampen vorige week en dat is nu over. En nu moet ik gewoon vaak plassen en voor de rest nergens last van.. Dus ik wil het niet gebruiken ben bang dat er iets met me kindje gebeurt...
@ Aslanck: Hoewel ik begrijp dat je liever geen medicijnen gebruikt, is het toch beter om het wel te doen als je een blaasontsteking hebt. Een blaasontsteking kan namelijk weeënactiviteit tot gevolg hebben (weet ik uit ervaring) en dat wil je nu nog niet.