Meiden ik was wel eens nieuwsgierig , of er meiden zijn die een staatslot kopen! Of automatisch mee doen! Wij hebben gister naar jaren weer eens een lot gekocht! Zal me benieuwen vanavond.
toen ik in nederland woonde ook alleen met oud en nieuw maar niet zozeer om iets te winnen gewoon omdat dat er zeg maar bij hoorde
Met oud en nieuw en heel soms eens tussendoor. Tot nu toe nooit veel gewonnen, maar we blijven proberen.
Fiene@ Wat is een Euromillions? Sorry ben niet zo thuis in loterijen. Anja@ Af en toe een gokje wagen moet kunnen , en wie niet waagt wint niet he.
Automatisch! We denken er steeds aan om te stoppen maar ja dan heb je nooit kans..... We verdienen het aankoopgeld vaak terug met kleine bedragen die we winnen. Als we financiëel moeilijk zouden komen te zitten dan stoppen we acuut.
Hier ook alleen met oud en nieuw.. Eigenlijk de stomste tijd om mee te doen want het lot is 2x zo duur en je wint echt nooit wat, omdat bijna heel nederland dan mee doet, verder doe ik wel iedere zaterdag mee aan de lotto, wordt automatisch afgeschreven.
Eens in de zoveel tijd koop ik een lot.Nu speel ik al 4 maanden achter elkaar mee.Steeds 10 euro gewonnen en dan denk ik maar ach 5 euro erbij en we spelen weer een keertje mee.
Ja wel we hebben wat gewonnen! de helft van het geld 7.50 euro . We zitten er aan te denken om automatische mee te gaan doen. We doen al mee aan de vrienden lotterij en winnen daar nooit wat ja af en toe een zalfje of een heeel ver pretpark.