he mijn vorige cyclus was precies op tijd dus hoop dat het nu ook zou moeten zijn maar weet niemand wat het is met mijn borst heeft niemand die ervaring gehad? maar ik ga morgen wel testen is wel eerder maar omdat ik anders naar de dokter wil met mijn borst moet je wel wat kijk als ik wel zwanger zou zijn dan weet ik waar van het komt en anders wil ik toch ff laten controleren wat het kan zijn en nelleke ook heel spannend voor jou duim ook voor jou meid liefs laura
Als je borst hard is en pijn doet, dan zou dat wel eens een borstontsteking kunnen zijn, dat hoop ik niet voor je! Over je cyclus: helaas hoeft het niet zo te zijn dat je nu weer precies na 28 dagen ongesteld word. Ik zit nu in ronde 8 en heb nog geen 1 keer dezelfde lengte gehad Succes!
nee idd dat hoop ik ook niet mijn andere borst doet ook wel een beetje zeer hoor maar niet zo erg als die andere tis allemaal wel zwaar zo je krijgt toch wel heel veel hoop nu ook omdat ik al 3 weken met buikpijn loop en erg moe ben heb net ff een tampontest gedaan nog geen druppeltje bloed te herkennen dus ja wie weet mss toch raak!!!! hoop het zo he liefs laura
ja idd echt wel ene kant denk ik van ach de duivels komen nog wel maar aan de andere kant denk ik van hmmm mss toch!!!! alleen niet te hopen dat mijn borst ontstoken is :S liefs laura
Is het echt hard? dus niet gewoon stevig? En als het maar 1 borst is.. getsie hoop het niet hoor! groetjes
oooh tis weer spannend lees ik hier voor velen nou meiden ik duim voor jullie hoor ik heb mn eisprong nu denk ik ik heb weer zo'n pijn in mn rechter lies eigenlijk net iets er boven dus ik hou t maar op mn ei succes allemaal liefs mieke
Wauwie, dat is snel... Gefeliciteerd! Geniet ervan, doet je borst nog pijn??? Kan van zws zijn, ik had ook erg pijnlijke borsten, de ene iets harder dan de andere...
ja mijn borsten doen heel erg zeer niet leuk meer maar ja nu weet ik waarvan het komt ahh ben echt heel erg blij
Ik zie dat je al een nieuw topic geopend hebt, zal op deze dan maar een slotje doen. Een dikke proficiat met je zwangerschap!