Hoi meiden, Nu ik dit schrijf is het zo onwerkelijk als maar zijn kan. Vanavond getest en tot mijn grote verrassing kwam er na een paar minuten een tweede licht streepje, die alleen maar donkerder werd! Twee uur daarna heb ik weer getest en weer twee mooie strepen. En dat na de eerste keer met ovulatietesten. Ik had wel wat klachten als misselijkheid en moeheid, en soms een beetje duizelig de afgelopen dagen, maar wie had dit kunnen denken? Meiden: allemaal aan de ovutesten zou ik zeggen! Nu maar proberen het te gaan beseffen....! heel veel liefs een nog dromerige Marie
Van harte gefeliciteerd, Marie. Bij ons ook met Ovulatietesten gelukt en natuurlijk op tijd klussen he? Hahah Geniet er maar lekker van.
Lieve meiden, Ik wil jullie even bedanken voor al de felicitaties! Inmiddels begint het idee een beetje door te dringen moet ik zeggen. Ook door de misselijkheid waarschijnlijk! Over drie en een halve week mogen we naar de verloskundige, we kunnen niet wachten. Verder wil ik iedereen die nog niet zwanger is heel veel succes wensen en ik zal voor jullie duimen dat het gauw raak is! Aan alle zwangeren: een voorspoedige zwangerschap gewenst, met niet te veel klachten! Liefs Marie