Het is ons gelukt. Donderdag 8 maart mogen we voor de eerste keer naar de Gyneacoloog. Toch blijf ik nog wat bang afwachten. Ik denk dat ik me toch geruster ga voelen als ik het hartje voor de eerste keer hoor slaan. Hadden jullie dit ook? Ik ben nog bang dat ik ons schatje ga kwijtgeraken.
Ook ik wil je feliciteren! Hoop dat je toch een beetje kunt genieten. Dat het maar snel 8 maart mag worden en alles goed zal gaan! Liefs bigdream
De periode tot de eerste echo is inderdaad een ramp, helaas zit er niets anders op dan je erdoorheen worstelen! Probeer ervan te genieten! Hoe relaxter je bent des te beter gaat het!
Kom op meid! Jullie dachten ook dat het MMM werk zou worden...dit is ook goed gekomen. Beetje vertrouwen proberen te hebben hoor. Elmo
Begrijp me zeker niet verkeerd. ik blijf positief denken hoor, maar soms komt dat ff opzetten. Maar ik ben er zeker van dat alles in orde komt. mercikes
Van Harte Gefeliciteerd, Meid. Fantastisch nieuws. Ik begrijp je angst, maar probeer wat te ontspannen en geniet van die prachtige nieuws.