ben 6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laura, 21 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik ben nu 6 dagen overtijd ben net een maand gestopt met de pil
    heb al een test gedaan was negatief
    kan t zolang duren voordat je ongi wordt na t stoppen met de pil ik wordt helemaal gek van mezelf en kan je de test al betrouwen na 4 dagen over tijd alle hulp is welkom


    liefs laura :rolleyes:
     
  2. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Het eerste 1/2 jaar tot 1 jaar kun je best last hebben van het ontpillen, ikw as het eerste 1/2 jaar erg onregelmatig met uitschieters naar 45 dagen. Maar sommige vrouwen zijn ook meteen weer regelmatig, er valt geen pijl op te trekken.
     
  3. Niet meer actief

    hou meid. Het ligt er natuurlijk aan wat je cylcus is nu kijk als die langer heeft geduurd dan wat jij berekent heb kan het zijn dat je de test te vroeg hebt gedaan of dat je ongi nog moet komen. Aangezien je net bent gestopt met de pil kan het idd zo zijn dat je cylcus nog in de ar is en dat alles goed op gang moet komen
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil duurde 85 dagen. Er is nog iemand op het forum die al 102 dagen overtijd is. Er is nog hoop, gewoon afwachten tot je menstruatie weer begint. Bij iedereen is het anders.
     
  5. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    ik was na 33 dgn. ongesteld. Geduld is een schone zaak: hoe moeilijk het ook is soms.
     
  6. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd dat is best moeilijk haha
    maar ik wacht gewoon ff af alles en zie t wel maar tis wel heel moeilijk allemaal hoor :S


    liefs laura
     
  7. Jaimy

    Jaimy Lid

    6 nov 2005
    91
    0
    0
    Breda
    ik was na 26 dagen ongesteld na het stoppen,maar dat was volgende maand,dus het is nog afwachten wat het deze maan zal zijn.Succes!
    liefs jaimy
     
  8. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik was na het stoppen van de pil na een cyclus van 28 dagen de 1e keer weer keurig op tijd.
    De tweede ronde werd ik pas na 38 dagen ongesteld :evil: ; dacht echt dat ik een goede kans had om zwanger te zijn komen na 10 dagen die vervelende :evil:.

    Dus je lichaam kan je aardig voor de gek houden; om hopeloos van te worden.

    Duim voor je dat jij meer geluk hebt.

    Silly
     
  9. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd dat is echt minder ik wacht keurig op mijn ongi en zie t wel t allemaal stressen nu is echt niks voor mij hoor haha


    liefs laura in ieder geval bedankt iedereen
     
  10. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ha die Laura,

    Ik weet dat het lastig is, maar ja het kan inderdaad heel lang duren: zie banner. (wees gerust hoor, dat van mij is een uitzondering)...

    Succes
    Chrizzzy
     
  11. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Laura,

    Ook een week ovetijd en nog niet getest? Ikzelf heb vandaag een test gekocht, in geval van nood, hihi, als ik echt niet meer kan wachten......maar zoals bekend; de :evil: kunnen ook na een lange cyclus alsnog komen.......helaas, maar dan wel weer duidelijkheid voor de volgende ronde.

    Groetjes,
    Mar
     
  12. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja oke ik wacht gwn nu nog weer twee weken en als die ongi dan nog niet komt dan doe ik weer een test tis wel moeilijk hoor zo lang wachten pff echt niks voor mij ben al zo ongeduldig :S


    liefs laura
     
  13. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ik was 44 dagen ofzo overtijd dus het kan lang duren dus kweet er alles van kben er nu dus echt achtergekomen dat wachten duurt lang
     
  14. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    ik was na 33 dagen ongesteld. het kan lang duren, voor de zekerheid gewoon testen?!
     
  15. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd dat ist ook maar ja zie t wel in ieder geval iedereen bedankt


    (K) lau
     

Deel Deze Pagina