Hallo meiden, Het gaat helemaal niet goed met mij Ze hebben vanmorgen bloed geprikt om te kijken wat er nu aan de hand is. Eerst had ik een blaasontsteking en kreeg ik een kuur daar voor. Na de tweede urine onderzoek bleek de bacterie niet uit mijn urine te zijn. Kreeg ook meer klachten maar ze zeiden heb echt niks met de blaasontsteking te maken pfffffffff Ik ben soms duizelig en jeuk op mijn lichaam vooral mijn voeten. Ben erg moe kan alleen maar slapen. En vaak hoofdpijn. Eerst dachten ze aan een allergie van die kuur maar dat bleek niet zo Dus hebben ze maar gezegt ga maar bloed prikken kijken we alles na. De dokter zegt misschien heb je wel een suikerziekten. Omdat ik twee keer heb gehad dat mijn oog heel raar trilde en ik niks meer kon zien. Mijn collega heeft mijn een suikerklontje gegeven want ik schrok zo van me oog voelde ook heel eng en moet zeggen het hielp. Mijn hoofd wil gewoon door gaan met alles maar lichaam gooit roet in het eten. Die zegt nee ik wil niet meer. Nou daar word je echt sagie van hoor Vrijdag heb ik de uitslag en ik hoop dat er niks ergs uit komt. Moeten maar proberen positief te denken al is het moeilijk. Nou meiden moest ff me hartje luchten wordt me ff teveel allemaal. Ik kan er niet tegen om ziek te zijn Zo lucht weer ff op Groetjes Lover
Lekker luchten Lover! Bah, wat naar allemaal! Vooral die onduidelijkheid is zoooowww vermoeiend. Ik wens je heel veel beterschap en nog meer suc6! Laat je het vrijdag wel even weten? Sterkte meid! Groetjes, Mirelle.
Och meissie toch. Heel begrijpelijk dat je ff wil klagen. Klaag maar raak hoor. Ziek zijn is ook echt niet leuk, ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid krijgt. Heel veel liefs en een dikke knuffel, Duveldraakje