Hey, ik heb nu al voor de vierde keer blaasontsteking in 2maanden en de 3e keer is het eigenlijk gewoon niet weggegaan wa sik net klaar met de kuur en 2 dagen erna kwa de pijn nog één keer zo erg terug terwijl ik geen enkel pilletje vergeten was dus daar kon het niet aan liggen het begint nu weer pijn te doen ik heb were een kuur en moet die nog 5dagen volhouden maar ik maak me nu ook wel een beetje veel zorgen en ben aant denken of ik de vk moet bellen. Of stel ik me aan?
Och, ik zou gewoon even bellen hoor. Zij hebben daar vast meer ervaring mee. Misschien slaan die medicijnen bij jou niet aan.
oud collegaatje van me heeft tijdens de zwangerschap alleen maar blaasontsteking gehad. Bijna 9 maandne lang. Gewoon je verlos bellen, die heeft wel tips en zal je ook doorsturen als t nodig is. Soms is het nodig dat je door de vele onstekingen ook wat vaker op controle moet. Kan verder niks met t kindje gebeuren maar tis wel erg vervelend!
Gewoon bellen hoor. Als ze achteraf horen dat je je zorgen hebt gemaakt, of dat er iets was, zijn ze boos dat je niet belde (bij mij in ieder geval wel) Enne.. sterkte he!
Boh dat meen je niet! daz heavy, is ook erg vervelend ja. Dat vaker plassen valt dan nog wel mee, maar het doet gewoon ongelooflijk pijn. En dat hulpmiddel heel veel drinken helpt ook niet bepaald. Maar ik bel ze me vk terug als ze niet meer in gesprek is (A) Bedankt voor je reactie!
haha grappig. ja ik ben aant wachten op haar telefoontje. ik heb nog geen afspraak gehad dus heb nog niet echt kennis met haar gemaakt
ik moest gewoon goed de kuur afmaken en cranberry tabletten halen bij de apotheek en vitamine C slikken en verder goed véél drinken en bij me afspraak krijg ik een formulier ee voor een kweek nu maar hopen dat de pijn niet weer zo heftig wordt als de kuur is afgelopen,