Ja klopt...mijn testen liepen wel snel op en opeens bleef het stil hangen...en toen liepen ze weer af En pas een paar dagen daarna kwam de mk op gang... Ik hoop voor jou dat het gewoon goed is en niet hetzelfde gebeurd natuurlijk!!
oh lees nu in een reactie dat je pas 4 weken en 2 dagen bent ipv 5 weken, dan vind ik het al iets hoopvoller hoor!!
Eerste dag van mijn laatste menstruatie dat was 30-10-2014 en 28 nov was mijn nod. Als ik vanuit ging van 30 dagen. Heb cyclus gehad van 30 30 29 29 en de laatste van 34. Weet dat mijn cyclus langer is omdat ik met ovulatie testen hebt gewerkt Deze maand en vorige maand ook. Volgens mij zit ik nu op 36 dagen als ik niet zwanger was geweest. Denk dat ik dan vandaag ongesteld zal worden. Met mijn vorige zwangerschap heb ik ook met ovulatie testen gewerkt. Daar zitten zelfs minder dagen tussen eind feb. 29 30 had je niet. Als ik zo kijk dan zitten er wel meer dagen tussen en niet zo duidelijk streepje dan bij mijn eerste zwangerschap. Vandaar dat ik mij een beetje zorgen maakt.
Laten we duimen, Ik hoop voor je dat je ook weer snel zwanger raakt en dat het blijft plakken. Ik vergelijk de testen met mijn vorige zwangerschap. Zelf weet niet of dat dat goed is. Ieder zwangerschap is anders zeg men.
Oke, Dat zegt dus ook niet zo veel. Het is de eerste 3 maanden spannend maar dat is bij iedereen zo. @Andere meiden, Dank jullie wel voor de felicitatie. Ik probeer er zeker van te genieten en niet te veel er mee bezig tezijn.
Ik vind ze ook oplopen. Niet zo snel maar het gebeurd wel. Gefeliciteerd, ik hoop dat het goed mag gaan allemaal.
Die van het kruidvat is prachtig!!! Die worden ook tegenwoordig minder snel donkerder. En die donkere van het kruidvat is van eergisteren zie ik dus als je vandaag weer eentje zou doen dan zou die alweer donkerder zijn. Gefeliciteerd
Als je met ovu-testen gewerkt hebt, dan moet je het tellen vanaf 'eerste dag laatste menstruatie' echt laten voor wat het is. Gewoon tellen vanaf de eisprong plus twee weken.
Ik vind die sensitesten eigenlijk nogal onbetrouwbaar als ik het zo vergelijk met die van de kruidvat, die lopen zo mooi op! Die laatste van kruidvat was net zo donker als mijn laatste kruidvat en daarna heb ik een paar dagen later een cb met weekindicator gedaan als laatste. Verder gewoon de eerste echo afgewacht. Gefeliciteerd!
Meid; even ene knuffel! Je bent zwanger en sensitest heb ik al weggooid bij mijn eerste 7 jaar geleden. Bij onzekerheid even ha bellen of vk. Zij kunnen je vast meer helpen. Knuf!
Hoi Meiden. Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Zelf heb ik een test gedaan kruitvat en het 2de streepje was bijna net zo donker als de eerste streep. Daar ben ik wel heel blij mee.