ben al meer dan een week zo vreselijk misselijk!

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

heeft iemand een idee en kan me misschien helpen ik ben al een dag of 9 zo vreselijk misselijk met name sávonds en s'nachts, overdag ben ik vreselijk moe nu ben ik net klaar met het eerste gedeelte van mijn revalidatie van hele zware bekkeninstabiliteit na mijn bevalling en zwangerschap, dus heb al die tijd gezegd daar komt mijn vermoeidheid vandaan ga nu het 2e gedeelte in, maar de vermoeidheid wordt alleen mar erger,mijn bloeddruk is van de week nog gemeten die is goed.

maar ook enorme hoofdpijn steeds, nu heb ik wel keelontsteking gekregen verder nergens last van maar wordt steeds niet goed echt tegen overgeven aan soms ook echt overgeven maar allemaal einde van de middag, avond en nacht vaak zit ik s'nachts vanaf een uur of 2 beneden dat ik klaarwakker ben en pas weer om 4 uur kan slapen of slaap op de bank verder ik weet het niet meer iemand eeen idee?

wordt het nu zo zat, mijn huisarts is met vakantie tot en met begin januari,

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb je voor de zekerheid al een zwangerschapstest gedaan?

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik zou ook zeggen doe een test misschien ben je zwanger? Voor de rest geen idee wat het kan zijn maar het is erg vervelend voor jou!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ook ik dacht gelijk aan een zwangerschap.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dacht ik idd ook meteen aan. zo klinkt het wel

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ik zou ook ff testen als ik jou was

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Heb je ook last van duizeligheid? Last van je buik of rug?

8. marilouise

Ik moet heel eerlijk zeggen dat dat ook door mijn hoofd spookt, heb het net ook met mijn man erover gehad en het zou echt echt echt niet de bedoeling zijn, gebruik de pil heb hem heel trouw geslikt wel doorgeslikt in verband met revalidatie. en weinig sex gehad.

voel me er ook nog klote bij ligt zeg maar echt niet in de planning zeker omdat ik nog steeds niet hersteld ben, heb net afgesproken met mijn man als ik me woensdag nog zo voel ik even een test ga halen en doen.

laten we toch maar hopen dat het "gewoon een griepje "is

9. marilouise

ben vanacht heel duizelig geweest, dacht dat het van de medicijnen voor mijn keel was had deze 2 keer gebruikt en beide keren na een half uur heel duizelig en raar voelen dus leg de link daarmee, last van mijn buik niet mijn darmen doen een beetje raar geven drang aan maar hoef niet zeg maar en dan ineens wel heel veel sorry voor het onsmakelijke verhaal, mijn rug ja daar heb ik mede revalidatie voor natuurlijk maar dat is juist het pluspunt ben sinds 3 weken bijna pijn vrij

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zou morgen ff testen als ik je was, stel dat je wel zwanger bent dan slik je straks nog een paar dagen extra de pil.

11. marilouise

als het weer te doen is ga ik morgen wel een test halen, woon in ee dorp heb hier een drogist maar is een goede bekende van ons en van vrienden dus moet ervoor naar de stad! anders weet het hele dorp dat ik een test heb gedaan. terwijl dat net niet de bedoeling is, stel dat het zo is zou het heel erg veel kwaad kunnen mijn zoontje is ruim 11 maanden heb een keizersnee gehad gyn had gezegd 1 jaar absoluut niet zwanger worden????

laten we over de bekkeninstabiliteit maar niet praten heb wel een rugzak vol advies enz bij me vanuit revalidatie maar onze planning was eerst therapie afronden in oktober 2011 klaar en dan in januari 2012 stoppen met pil eerst ontpillen en dan ervoor gaan

12. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik zou me niet druk gaan maken over de KS, is tegen mij trouwens ook nooit gezegd, maar die ene maand zou het verschil ook niet meer maken mocht je wel zwanger zijn.
    Eerst maar een zien of het zo is en zo niet dan verder zoeken wat wel de reden kan zijn.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd even een testje, kun je het iig maar uitsluiten ( of niet )
    Kan het niet iets van bloedarmoede ofzo zijn ? En anders even een dienstdoende arts bellen hoor. als je je echt al een aantal weken zo voelt zou ik niet tot januari wachten

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Duizeligheid en misselijkheid kan een stoornis zijn in je evenwichtsorgaan.

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik dacht ook meteen aan zwangerschap...

16. marilouise

ik heb dan wel keelontsteking gekregen maar ben totaal niet verkouden geweest medicijnen voor mijn keel slaan goed aan het is alleen die misselijkheid wordt er gewoon naar van, af en toe duizelig en wat hoofdpijn maar duizeligheid is nadat ik die medicijnen heb genomen niet meer geweest, hoofdpijn ook maar af en toe, zodra het weer het toelaat ga ik een test halen, het zou haast niet moeten kunnen. maar toch

en anders ga ik inderdaad even naar de dienstdoende heb geen zin om de feestdagen ook zo te zitten zonder reden oorzaak of wat dan ook

17. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Heb je nu antibiotica? Dat zou ook de misselijkheid kunnen verklaren namelijk.

18. marilouise

nee geen antibiotica, en ik gebruik pas sinds 3 dagen medicijnen voor keel heb er al veel langer last van

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    ok, dan blijf ik bij het testje ;)

20. marilouise

zodra het weer het toelaat ga ik een test halen

Deel Deze Pagina