ben al meer dan een week zo vreselijk misselijk!

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk eerlijk gezegd niet meteen aan een zwangerschap. Het klinkt in mijn oren gewoon als een hardnekkig virusje.

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik dacht aan een zwangerschap omdat je vooral in de avonden echt misselijk bent.
    en dat heb ik dus ook gehad met deze zwangerschap!

En de pil is niet 100% betrouwbaar.
    Mijn buurmeisje verwacht één dezer dagen haar tweede kindje en die kwam dwars door de pil.

Zou wel even testen. You never know.
    Hoef je daar in ieder geval niet meer over te piekeren.

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Oh ja, en je stoelgang..

Drang voelen, maar dan komt er niks.. en dan later wel moeten rennen..

Heeeeel herkenbaar, hier dankzij de zwangerschap.

Kan ook door de pillen komen die je nu slikt, maar ik weet niet welke medicijnen je hebt?

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    je hebt ook veel symptomen die lijken op Pfeiffer... heb je opgezette klieren in je nek???

Zijn er bijwerkingen van je medicijnen? En inderdaad eerst maar even een testje doen, dan kan je dat uit of in sluiten...

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Toen ik een keelontsteking had, kreeg ik Broxil of zoiets. Ik werd hier heel misselijk en naar van.

Als jij deze medicijnen neemt voor je keel, dan kan je misschien ook last hebben van de bijwerkingen.

6. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    [Bericht gewijzigd. Ik schreef iets over lage bloeddruk maar ik las net dat jouw bloeddruk goed was. Ik was iets te snel met mijn reactie... ;) ]

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zou inderdaad een test doen voor de zekerheid.. maar het is niet heel waarschijnlijk als je de pikl trouw slikt..
    Daarna (ik ga uit van een negatieve test;)) zou ik gewoon even mijn ha bellen als ik jou was.
    Zeker als je er veel last van hebt is het goed om even te kijken wat het nou is...

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn man kwam net met een verdwaalde test ui de kast aanlopen schijnbaar hadden we er nog 1 liggen. heb hem gedaan en ben niet zwanger, (gelukkig)

Ziekte van pfeiffer heb ik gehad (zegt niets heb ik van de week vernomen collega van mijn man heeft ziekte van pfeiffer ook gehad nu is hij een goede 30 jaar wordt ziek echt ziek blijkt variant op de zeikte van pfeiffer en de 5e kinderziekte mijn man zei hij ziet eruit helemaal onder de bulten en doodziek)
    Maar daar gaan we maar niet van uit. het was vanacht al wat minder, dus kijki het vanavond nog even aan, anders morgen toch maar even bellen.

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

Net toch maar even naar de huisartsenpost geweest man ik werd steeds zieker had vanmiddag bloed bij mijn urine flinke koorts enorme hoofdpijn man wat voelde ik me vreselijk beroerd even geslapen en het werd echt niet beter, huisarts met vakantie vervangende huisarts zei wacht maar tot morgen maar ohhh mijn man zei wer gaan de hap bellen, dus ik kon terecht, toch geen blaasontsteking dokter kon niets ontdekken behlve dat eht van de enorme hoestaanvallen afkomt, en ik een hele fikse griep te pakken heb alles is ontstoken heb een fikse antibiotica kuur gekregen, dus nu even opletten met de pil, hopelijk knap ik snel op kachel staat op sambal

10. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Goed dat je bent gegaan, nu heb je duidelijkheid.

Beterschap!

Deel Deze Pagina