Dat is schrikken, ik hoop dat alles goed is. Ik heb tijdens m'n zwangerschap ook een paar keer bloedverlies gehad. Met 36 weken echt heel erg veel... Wat was ik toen bang! Gelukkig was steeds alles goed en hebben we nu een gezonde zoon!
Hallo iedereen, Lig in het ziekenhuis nu. Met beeb is alles goed. Alleen kreeg ik al weeën. Veel te vroeg dus en heb nu infuus met weeënremmers en heb spuiten gekregen voor de rijping van haar longetjes voor moest er vroeggeboorte dreigen. Alles is door de medicatie stabiel nu maar moet minstens tot woensdag blijven denken ze. En mijn vriend heeft al iemand aangesproken van de fitnes over die beleefde jongen. Ze gingen hem zeker onder zijn voeten geven dat zoiets niet kan, en het was zelfs helemaal niet druk. Hij heeft het zelfs nooit gezegd tegen mijn vriend dat ik gebeld had. Gelukkig is mijn zus om mijn vriend kunnen gaan. xXx
Veel sterkte! Gelkkig ben je snel naar het zkh gegaan en houden ze je nu goed in het oog en nu rusten rusten rusten.
Pff heftig hoor.. hopelijk blijft je kindje nog even warm in je buik zitten! En omg wat een klojo aan de telefoon, pfff ik had hem echt even kennis gemaakt met mijn vuist! Bah!
Heftig zeg! Hopelijk blijft de medicatie zijn werk doen en blijft de baby nog even heerlijk op zijn plekje zitten!
Hallo iedereen, Bedankt voor de steun. Kan toch deugd doen om hier wat te schrijven en te lezen. Voor de moment gaat alles goed. Juist gisteren hebben ze met de monitor 4 contraties geregistreerd en vandaag nog niets. Normaal morgen geen medicatie meer voor de weeën en dan is het afwachten of de weeën zonder medicatie ook wegblijven. Gelukkig is alles nog mooi gesloten en is de baarmoederhals ook nog mooi lang. Heb er goede hoop in. Mijn vriend zijn moeder heeft dit ook gehad toen ze zwanger was van hem en heeft uiteindelijk maar 10 dagen vroegen bevallen. Geeft toch hoop dat Maar ik verveel me steendood. Lig hier nu sinds vrijdag en ben het heel erg beu. Want ik voel me niet slecht ofzo he, dus de dagen gaan maar langzaam voorbij. Maar we hebben alles over voor dat klein boeleke! xXx
Sterkte met liggen. En hopelijk blijft het rustig als de medicijnen stoppen. Wel rustig aan blijven doen
Even een update: Alles is nog goed. Alle infuusen zijn weg en waarschijnlijk morgenavond al naar huis. Vroeger of verwacht dus maar ben superblij. Moet wel blijven rust houden en doen zoals hier, maar thuis zal ik meer op mijn gemak zijn he! Hopelijk blijven de weeën dan weg en blijft ze nog 2 maandjes zitten. xXx
Goed dat alles in orde is en dat je snel naar huis mag. Zeker platte rust blijven houden thuis en niets meer tillen. Geniet van het thuis zijn straks, want er is geen beter plaatsje als daar
pff, heel de dag te horen gekregen dat ik wel naar huis zou mogen gaan. Komen ze me voor de zekerheid nog eens aan de monitor leggen en boenk....!! Hartje zakt een paar keer te hard en ik mag dus nog niet naar huis. Had er me zo op verheugd, alles ging goed en dan. Dat ik hier moet blijven is een kleintje, heb alles voor mijn meisje over. Heb het gewoon moeilijk, het gedacht dat er iets mis is met mijn kleine meisje.
Heb nog een pilletje gekregen nu om de baarmoeder wat rustiger te maken. Was er helemaal groggy van, had precies gedronken. En dan morgen weer aan de monitor...