Ben bang! bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mb90, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Mb90: is alles in orde? Hoe gaat het nu met jou?

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Dat is schrikken, ik hoop dat alles goed is.
    Ik heb tijdens m'n zwangerschap ook een paar keer bloedverlies gehad. Met 36 weken echt heel erg veel... Wat was ik toen bang! Gelukkig was steeds alles goed en hebben we nu een gezonde zoon!

3. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Lig in het ziekenhuis nu. Met beeb is alles goed.

Alleen kreeg ik al weeën. Veel te vroeg dus en heb nu infuus met weeënremmers en heb spuiten gekregen voor de rijping van haar longetjes voor moest er vroeggeboorte dreigen.

Alles is door de medicatie stabiel nu maar moet minstens tot woensdag blijven denken ze.

En mijn vriend heeft al iemand aangesproken van de fitnes over die beleefde jongen. Ze gingen hem zeker onder zijn voeten geven dat zoiets niet kan, en het was zelfs helemaal niet druk. Hij heeft het zelfs nooit gezegd tegen mijn vriend dat ik gebeld had.

Gelukkig is mijn zus om mijn vriend kunnen gaan.

xXx

4. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Oef heftig nieuws, ik hoop dat ze nog ff blijft zitten meid, succes!

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterkte meis, de komende tijd! Heftig.
    En zeker actie ondernemen met de sportschool.

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Veel sterkte! Gelkkig ben je snel naar het zkh gegaan en houden ze je nu goed in het oog en nu rusten rusten rusten.

7. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Heftig zeg! Hopelijk blijft je kleine nog een hele tijd veilig in je buik! Sterkte.

8. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Pff heftig hoor.. hopelijk blijft je kindje nog even warm in je buik zitten!

En omg wat een klojo aan de telefoon, pfff ik had hem echt even kennis gemaakt met mijn vuist! Bah!

9. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

25 okt 2011
    359
    0
    0
    heel veel sterkte, ik hoop dat je beeb nog lekker een tijdje bij je blijft zitten

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Heftig. Hoop dat het nu weer wat rustiger is en baby toch echt nog even blijft zitten.

11. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Heftig zeg!
    Hopelijk blijft de medicatie zijn werk doen en blijft de baby nog even heerlijk op zijn plekje zitten!

12. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

Oh wat spannend zeg. Ik hoop dat je snel weer naar huis mag met de beeb nog in je buik! Sterkte xx

13. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen,

Bedankt voor de steun. Kan toch deugd doen om hier wat te schrijven en te lezen.

Voor de moment gaat alles goed. Juist gisteren hebben ze met de monitor 4 contraties geregistreerd en vandaag nog niets.

Normaal morgen geen medicatie meer voor de weeën en dan is het afwachten of de weeën zonder medicatie ook wegblijven. Gelukkig is alles nog mooi gesloten en is de baarmoederhals ook nog mooi lang.
    Heb er goede hoop in. Mijn vriend zijn moeder heeft dit ook gehad toen ze zwanger was van hem en heeft uiteindelijk maar 10 dagen vroegen bevallen. Geeft toch hoop dat :)

Maar ik verveel me steendood. Lig hier nu sinds vrijdag en ben het heel erg beu. Want ik voel me niet slecht ofzo he, dus de dagen gaan maar langzaam voorbij. Maar we hebben alles over voor dat klein boeleke!

xXx

14. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Sterkte met liggen. En hopelijk blijft het rustig als de medicijnen stoppen. Wel rustig aan blijven doen;)

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Klinkt toch wel hoopvol.
    Snap trouwens wel dat je je verveelt! Veel forummen dan maar ;)

16. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Even een update:

Alles is nog goed. Alle infuusen zijn weg en waarschijnlijk morgenavond al naar huis. Vroeger of verwacht dus maar ben superblij.

Moet wel blijven rust houden en doen zoals hier, maar thuis zal ik meer op mijn gemak zijn he!

Hopelijk blijven de weeën dan weg en blijft ze nog 2 maandjes zitten.

xXx

17. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Goed dat alles in orde is en dat je snel naar huis mag. Zeker platte rust blijven houden thuis en niets meer tillen. Geniet van het thuis zijn straks, want er is geen beter plaatsje als daar ;)

18. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    pff, heel de dag te horen gekregen dat ik wel naar huis zou mogen gaan. Komen ze me voor de zekerheid nog eens aan de monitor leggen en boenk....!! Hartje zakt een paar keer te hard en ik mag dus nog niet naar huis.

Had er me zo op verheugd, alles ging goed en dan. Dat ik hier moet blijven is een kleintje, heb alles voor mijn meisje over. Heb het gewoon moeilijk, het gedacht dat er iets mis is met mijn kleine meisje.

19. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Ach wat naar!
    Heel veel sterkte!
    Wat gaan ze nu doen dan?

20. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Heb nog een pilletje gekregen nu om de baarmoeder wat rustiger te maken. Was er helemaal groggy van, had precies gedronken.
    En dan morgen weer aan de monitor...

Deel Deze Pagina