Hey mb90: hoe is je nachtje geweest? Wel goed dat ze het zo goed nakijken hé. Ik heb ook 2 x aan de monitor gehangen en bij ons zakte dat hartje ook soms van een 155 naar 120 en dan weer langzaam omhoog. Bij mij zeiden ze dat dat normaal is, vond dat wel best eng. Nu bewwegt hij wel goed hierbinnen, dus zolang dat ok is zal het wel goed zijn. Veel succes vandaag.
bdotsie: Heb weer niet veel geslapen hier zu. Lig de hele tijd niets te doen en ben doodmoe.... Straks nog eens monitor. Bij mij zakte het hartje paar keer tot aan 90, dus das wel erg laag he. Toen ik dan op mijn linkenzij moest gaan liggen was het wel beter. xXx
Mb90: wat ontzettend vervelend allemaal.. Kan me voorstellen dat je je ontzettend zorgen maakt om je kindje.. Maar ik hoor ook in je praten dat je gelukkig hoe moeilijk het ook even is dat je een hele sterke vrouw bent.. Hou vol.. Ik hoop dat je snel lekker thuis mag gaan uitrusten.. Sterkte
En we zijn thuis!! Wat doed dat deugd. Mag nog steeds niets ,maar dan ook niets doen en moet blijven pillen nemen. Baby is in orde! Zal lastig worden alles uit handen te moeten geven. Zelf koken mag niet. Ocharme me ventje, hij heeft nog nooit gekookt. Wat gaat dat geven.... Bedankt iedereen!