Ik heb begin september een mskraam gehad, nu zijn we bijna 5 weken verder en nog niets. Dit terwijl ik een cyclus heb van ongeveer 30-35 dagen. Ik weet dat je cyclus behoorlijk in de war kan raken na een MK, maar hoor graag jullie ervaringen. We zijn ook druk aan het klussen vanaf het moment dat ik geen bloedverlies meer had, je zal toch je 'ei' missen Wel had ik dit weekend pijnlijke tepels, heb ik ook wel eens als ik mijn eisprong krijg, maar deze voel ik altijd. Kan dat ook dat je na een MK geen eisprong voelt? Ik had ook maandagavond een stukje rekbaar slijm, was een beetje melkachtig wat gelig en niet doorzichtig (sorry voor de details). Je probeert er niet mee bezig te zijn maar het is zo moeilijk! Adviezen en verhalen zijn van harte welkom!
He ik heb ook begin september een miskraam gehad met 5 weken en was nu overijd. 2 test gedaan die positief waren en vandaag bij de huisarts geweest.. en ja !ik ben zwanger ! Dus het zou best kunnen dat je zwanger bent.. als je overtijd be gewoon testen !
Gefeliciteerd!! Wat fijn om te horen. Nou afgelopen zaterdag moest ik mijn urine inleveren i.v.m. blaasontsteking en hadden ze ook een test gedaan, deze was negatief. Dus nu testen heeft ook weinig zin denk ik. Hoe is jouw Cyclus? En voelde je ook dat je gelijk weer zwanger bent?
Oh dat is jammer. nou het stomme bij mij is dat ik helemaal niet bezig was met zwanger worden en gewoon aan de pil zat.. cyclus van 28 dagen dus.. ik moet nu ook naar de gynaecoloog om te kijken wat er allemaal aan de hand is en hoe dat kan ( misschien heb ik wel een miskraam van 1 van een tweeling gehad de eerste keer en ben ik langer zwanger !?) Ik voelde me wel echt zwanger de afgelopen maand. Heel veel kwaaltjes, dus ben toen direct gestopt met de pil ( schijnt nogal kwaad te kunnen om de pil te slikken als je zwanger bent ) Dus onverwachts maar absoluut heeeel erg welkom dus ik hoop dat vrijdag alles goed is bij de gynaecoloog. Ik hoop dat t bij jou snel weer raak is !
Balen dat de test negatief was! Hoelang is je cyclus normaal? Ik heb 9 sept een mk gehad en verwacht as maandag mijn menstruatie maar natuurlijk liever een positieve test :-D Ik heb nu al kramp erger dan normaal dus ben erg benieuwd wat me te wachten staat! Ik hoop dat je ongi gauw komt of dat je alsnog een positieve test krijgt.
Wat spannend Gaab27. Ik heb ongeveer een cyclus van 30-35 dagen dus tja het kan zijn dat mijn cyclus helemaal van slag is of anders. Maar merk nog niet veel af en toe last van tepels en verder voel ik niets... we willen het zo graag en probeer het los te laten maar, ik kan het gewoon niet haha met elk steekje gaan je gedachten weer
Ik heb vandaag getest die was super wit maar verwacht pas maandag mijn menstruatie dus ben veels te vroeg Vannacht weer slecht geslapen, last van maagzuur, bizarre droom! Ik moet constant poepen hihi en vannacht ook kramp in mijn kuit ahh pijnlijk is dat. Heb nu al heel de ochtend een drukkend gevoel in mijn onderbuik en lage rugpijn. Ik kwam net thuis en rook beneden bij de trap dat er iemand in huis was met parfum ik werd er misselijk van bleh hahaha Natuurlijk kan me lichaam me voor de gek houden en krijg ik gewoon een heftige menstruatie maar ik ben er gewoon bijna van overtuigd dat ik zwanger ben hahaha erg hè. Wat een teleurstelling als ik straks bloed aan tref
Wel toevallig dat onze cyclus gelijk loop beide tussen de 30 en 35 dagen en dat we 2 dagen schelen met onze mk. Ik duim voor ons beide
Ohhh spannend, ik hoop dat je zwanger bent. Ik herkende het gevoel ook heel erg toen ik eind aug zwanger was. Ik had niet eens een sterk reukvermogen alleen tepels die gevoelig waren en inderdaad veel poepen Nu merk ik bijna niets, ik ga er ook niet vanuit, voel ook totaal niet dat er een menstruatie aan zit te komen en voel ook niet hetzelfde als eind aug toen ik zwanger was... Afwachten. Nog een paar dagen volhouden
En? Al getest ofzo?! In wel weer kan me niet beheersen met testen in huis, weer super wit! Nu echt wachten tot maandag. Mijn klachten zijn wel voor grote deel afgenomen...
nee nog niet getest, ik wil echt afwachten tot zondag 20 of maandag 21 oktober. Ook omdat mijn urine getest is vorige week zaterdag..... Ohhhhh wit, nouja, laten we hopen dat het een moment is en je volgende week een knaller hebt!! Voel jij je eisprong normaal altijd? Ook na je miskraam? Ik namelijk wel, maar nu 5 weken na miskraam (nog) niets gevoeld, misschien ben ik er teveel mee bezig en willen we het te graag, maar GRRRR het is zooo lastig er niet mee bezig te zijn
Ik voel hem altijd de maand dat ik zw was hem niet gevoeld of toen was ik er niet mee bezig. Ik heb hem nu heel duidelijk gevoeld vorige week dinsdag, deed echt pijn!! Maar als je vorige week getest hebt is toch te vroeg? En de 21ste is pas over 2 weken wauw jij hebt geduld Ik verwacht aankomende week gewoon mijn menstruatie. Zo spannend hè na een miskraam
Nou geduld is moeilijk hoor haha maar wil het zelf om teleurstelling(en) te voorkomen haha. Maar moeilijk is het wel. Ja het is zeker spannend, ik heb helemaal niets gevoeld, af en toe sinds gisteren lichte kraampjes in mijn buik maar om het krampen te noemen soms een steekje. Zo spannend allemaal ik ben er juist heel erg mee bezig wat ook weer niet altijd goed is... Moeilijk haha
Het is echt moeilijk hè!!! Pffff Ik zit echt af te tellen naar maandag en hoop een positieve test te hebben of gewoon gelijk ongesteld. Ik weet dat door mk je cyclus even in de wat kan zijn dus dat het misschien nog wel veel langer kan gaan duren :-s Maar heb wel mijn ei gevoeld dus ga er wel vanuit dat er deze week wat gebeurd.... En ik kan me voorstellen dat als je curettage hebt gehad je lichaam van slag is. Maar mijn mk ging zo snel!!! Maandag aan het bloedde, dinsdag echo en toen was alles al schoon en mijn hcg ook alweer verdwenen uit mijn bloed, dus kan me niet voorstellen dat mijn cyclus van slag is Begin van de week had ik nog veel klachten, uitgerekend precies week na mijn ei, deze dinsdag tot donderdag veel krampen enzo (innesteling?!?!) Sinds vrijdag zo goed als nergens meer last van, slaap alleen super slecht en de afscheiding blijft. Ik vind het fijn om met jou er over te praten
Ja aftellen en de tijd duurt zoooooooo lang! Gewoon geen geduld maar probeer nog niet te testen. Tja ook geen idee if ik nou m'n ei al heb gehad of juist nog krijg of niet.... Nouja ook maar niet teveel bij nadenken maar het zijn van die onrust vragen. Ik vind het ook fijn hierover te praten Inmiddels nog een test gedaan?
Oh, krampen als menstruatiepijn of heb je het gevoel dat het dieper zit? Vorige keer had ik zo duidelijk mijn innesteling gevoeld, dacht echt dat m'n baarmoeder eruit getrokken werd en alsof m'n doos eraf viel En 2 dagen later een positieve test. Wie weet!