Heel veel sterkte meiden, hopelijk loopt alles met een sisser af en is er niets ernstigs aan de hand! Liefs, Wendy
Mijn duimen draaien ook voor jullie meiden, ik hoop dat het vals alarm is en dat de zwangerschap goed blijft gaan!!
Meiden ik duim voor jullie..... Bloeden hoeft net te zeggen dat het fout gaat moed houden hoor tot het tegendeel bewezen is.... Sterkte... Knuffels Mila
nou morgen mag ik naar de dokter en dat duurt nog lang. er is wel soms een beetje normaal bloed bij. maar het is zoals bij mijn ongi. heb nog geen krampen tot nu toe( afkloppen) voor ik het te hard zeg. wat ik wel steeds meer en meer krijg zijn bond en blauwe borsten van die aders:S het worden er steeds meer. en dat ze zo hard zijn. maak me toch echt wel beetje ongerust. alhoewel ik 3 kenissen heb die het alle 3 hadden. en een die werd zelfs 6 maanden ongesteld. hopen maar dat het goed gaat. en jij selmama?
Bij mij is het gelukkig gestopt. Gisteravond had ik al geen bruin meer en na een vermoeiende nachtrust gelukkig ook niet. Ik voel me vandaag alweer een stuk beter, minder misselijk en vrolijker en de zenuwen zijn weg. Ik hoop voor je Lana dat het bij jou allemaal nog in orde is, succes morgen bij de ha.
@Lana, Hoe laat moet je bij je huisarts zijn? Sterkte meid! @Selmana, Gelukkig voor je dat het beter gaat. Alle zorgen opzij en lekker genieten Liefs
meiden heel veel sterkte, ze zeggen inderdaad dat bruin bloedverlies niet altijd wijst op een miskraam, ik hoop het voor jullie. liefs fredje
morgen om 13 uur. het vloeien is nu langzamerhand meer roze aan het worden. en heb nog steeds geen krampen( afkloppen) er vertelde me ook een kennis van hier dat haar vk had gezegd dat dat wel eens voorkwam bij meiden die dan normaal hun ongi moesten krijgen. want de ongi is het niet. ben dus weer een beetje meer blij
@Selmama: wat een opluchting voor je! Fijn dat het "gevaar" weer geweken is! @Lana: blauwe aders op je borsten valt ook onder zwangerschapssymptomen, dus dat klinkt bemoedigend. Ook het feit dat je roze vloeit en niet zozeer helderrood, klinkt redelijk optimistisch. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zal gaan bij je, en daar duim ik voor! Sterkte meis! Groetjes, Wendy
vanmorgen wel beetje rood verloren. gisteren beetje stress gehad en denk dat dat ook niet goed is geweest. Moet om 13 uur bij de dokter zijn, maar of die veel kan zeggen. de aders worden wel steeds erger, en soms ook misselijk vanuit mijn maag. hoe ging dat bij jou wendy? verdwenen de symptomen direct of bleven die nog. ik wacht maar weer af
Sorry dat ik nu pas reageer. Maar ik wil jullie veel sterkte / succes wensen en hoop dat alles goed komt. Groetjes Hope
waarom sorry gekkie, je hebt zelf genoeg aan je hoofd gehad en nog steeds. dus vind die sorry echt nodig. hoop voor jou dat je snel weer zwanger bent liefs
Dankjewel Lana, lief van je. Ik hoop ook weer zwanger te raken, maar eerst maar eens m`n 1e menstruatie afwachten.
ook hier wordt geduimd dat alles in orde is! Veel succes straks. En ook veel succes met de zenuwen tot dan. Saartje
Ook ik ga voor jullie duimen meiden..... En lana heel veel succes vanmiddag bij de dokter.... kussies sas