bij mn miskraam en bbz had ik nauwelijks zwangerklachten. Maar zal iig heel erg voor je duimen. Ziet er wel hoopgevend uit voor je. En misschien dat je een vroege echo krijgt. Heel veel succes.
bedankt meiden voor al jullie steun en toeverlaat, maar het is einde oefening. Kreeg heel veel pijn en ben dan ook veel bloed gaan verliezen. was in de buurt van ha en ben mogen inlopen en mijn angst werd bevestigd , ik heb een miskraam gekregen. Het is nu maar weer wachten tot het wegtrekt en dat ik volgende maand of ongi word, of hopelijk dat ik weer zwanger ben. Maar de vreugde voor ons is voorbij. bedankt voor al jullie lieve woorden. en asjuh ik duim heeeeeel erg voor je dat het deze keer helemaal goed met je gaat!! liefs lana
jeetje meid wat verschrikkelijk ...heel veel sterkte ...thx voor je pb , we zijn hier juist om elkaar te steunen .. heel veel liefs en een knuffel asjuh
Ach meissie wat vreselijk!!!! Ik krijg het er helemaal koud van. Als je wil praten, dan zijn we er voor je. Denk aan jezelf hoor... Dikke kus...
O nee Lana! Wat naar voor jullie dat het toch niet goed is gegaan... Ik hoop voor jullie dat jullie weer snel zwanger zijn. Ik denk aan je meid.