hey meiden bedankt allemaal. het is nog allemaal raar. heb maar een dag bloed gehad toen was het weer weg. maar vandaag gingen we zwemmen, en het water was erg koud toen kwam het bloed weer. weet niet of het ermee te maken heeft, maar was wel erg toevallig. weet nog niet helemaal hoe ik me voel. waren net zo blij na 8 maanden. liefs lana
He meid, wat naar... ik lees nu pas dat het zeer waarschijnlijk toch mis is... Heb je al een echo laten maken? Ook al is het vruchtje zelf misschien al weg, vaak kunnen ze toch nog wel zien dat er 'iets' was en dan heb je in ieder geval de bevestig van wat je zelf al dacht. Nog een late reactie op de zwangerschapssymptomen: vlak voor alledrie mijn miskramen trokken de symptomen weg. Nu heb ik de laatste twee keer niet zo veel symptomen gehad, maar genoeg om te merken dat het weer raak was. Nogmaals sterkte meid, en als je nog meer vragen hebt of gewoon even van je af wil praten, dan ben je van harte welkom! Het heeft mij heel goed gedaan destijds, dus als ik dat ook voor jou kan doen... Groetjes, Wendy
Hé Lana hoe gaat het nu met je? Ik heb vandaag weer een beetje bruinverlies gehad vlak voordat ik naar de vk ging. Ze zei dat ik me nog niet druk hoef te maken.Het is nu ook weer gestopt. Toch voel ik me er niet zo happy bij. Volgende week woensdag 21 juni krijg ik voor de zekerheid een echo.
tja het is hier nog fftjes wachten,\ gisteren moeten gaan bloedprikken en daar krijg ik volgende week de uitslag van. weet het zelf eigenlijk niet zo , maar ja we zullen zien . wat mijn bloed verteld lief dat jullie aan me denken