Hoe weet ik of het "voorbij" is?

Discussion in 'Miskraam' started by Sies, Jun 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sies

Sies Nieuw lid

May 31, 2006
    3
    0
    0
    Hallo Dames,

De vrijdag na Hemelvaart werd mijn droom werkelijkheid. We waren zwanger! Helaas van kort duur. En kleine week erna begon ik bloed te verliezen. De verloskundige vertelde mij dat er inderdaad niks meer was. Ik voel me nog elke dag erg verdrietig hierom en ben ook vaak kwaad.

Nu begint eindelijk het bloedverlies af te nemen. Een dikke week lang heb ik veel bloed verloren en met vlagen goed pijn gehad. Voel me dan ook vreselijk moe. Maar hoe weet ik nu of alles af gekomen is? Ik het nu oke?

Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Dank jullie alvast hartelijk!

2. Miranda77

Miranda77 Actief lid

May 4, 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Hoi Sies,

Ik kan je niet meer duidelijkheid geven want ik zit met precies hetzelfde.
    Afgelopen donderdag het mooie nieuws dat we zwanger zijn en sinds gisteren ben ik bloed aan het verliezen.
    Heb vanochtend met de HA gebeld en ik moet afwachten in hoeverre de bloedingen doorzetten.
    Het gevoel van machteloosheid, wat heb ik verkeerd gedaan, ben ik nu nog zwanger?

Heb inmiddels maandverband onder gedaan, maar ik voel me erg verdrietig.

Ik zou als ik jou was zou ik gewoon de Ha of de VK bellen om advies, het lijkt me wel beklangrijk om te weten dat alles weer goed is nu.

Heel veel sterkte toegewenst.

Liefs Miranda

3. Sies

Sies Nieuw lid

May 31, 2006
    3
    0
    0
    Hoi Miranda,

Die onzekerheid die je nu voelt die ken ik maar al te goed.
    Gelukkig heeft mijn VLK me zekerheid kunnen geven. Ik was niet blij met wat ze mij vertelde, maar we wisten wel waar we aan toe waren. Ik heb morgen een afspraak bij de VLK staan. Maar weet even niet of ik er nog wel naar toe zal gaan, nu het bloeden bijna gestopt is.

Ik hoop voor je dat het goed gaat! Ik zal voor je duimen!

Sterkte.

Sies

4. Miranda77

Miranda77 Actief lid

May 4, 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Hoe ver was jij heen dan toen het gebeurde?, ik zou nu ongeveer 4 weken en 5 dagen zwanger zijn maar heb nog geen afspraak bij de verloskundige gemaakt, wilde ik gaan doen met 8 weken.

Heeft de VLK een inwendig onderzoek gedaan om te zien of het een miskraam is geweest?

Weet niet wie ik nu moet bellen de HA of een verloskundige?

Jij heel veel sterkte en suc-6 met het klussen in de volgende ronde, ik hoop voor je dat alles gauw weer een beetje op orde is.

Veel liefs Miranda

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Meiden, wat een ontzettend naar nieuws voor jullie beiden! Heel veel sterkte allereerst, ik weet helaas maar al te goed wat een impact een miskraam heeft...

Jullie kunnen denk ik het beste de verloskundige bellen, of je anders via de huisarts laten doorwijzen naar een gynaecoloog. Misschien kan er een echo worden gemaakt, vaak kunnen ze daarop ook wel zien dat er 'iets' was, of het mis is en of de miskraam voorbij is.

Bij mij zagen ze op de echo (een week na een miskraam bij ongeveer 5,5 week) dat mijn baarmoederwanden waren 'ingestort' maar dat er nog wel wat vocht in mijn baarmoeder zat dat nog weg moest. Ze konden toen vertellen dat ik idd een vroege miskraam had gehad, en dat ik waarschijnlijk nog een paar dagen zou blijven vloeien.

Nogmaals sterkte meiden, en als jullie vragen hebben stel ze dan gerust, of praat even tegen ons aan als je daar behoefte aan hebt.

Liefs, Wendy

6. angela24

angela24 Actief lid

Jan 28, 2006
    409
    0
    0
    Meestal is het zo dat als je niet meer vloeit alles wel weg is. Je moet het zien als een heftige ongi die langer ken duren. als je het niet meer vertrouwd gewoon even je gyn bellen!

Sterkte!

7. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Heel veel sterkte......
    Groetjes, Anakin.

8. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

Mar 29, 2006
    359
    0
    0
    Heel veel sterkte meiden......

Veel liefs Daan

9. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Heel veel sterkte meiden!!!

10. Hope

Hope Fanatiek lid

Mar 1, 2006
    3,100
    0
    0
    Heel veel sterkte meiden met dit verlies / verdriet.
    Hopelijk breken er snel weer betere tijden aan.

Liefs Hope

Share This Page