ben bang voor weer een miskraam

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Marja, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    proficiat en hopelijk kan je er toch nog een beetje van genieten!

groetjes
    flyke

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heel begrijpelijk hoor, dat je het eng vindt allemaal. Heb zelf vorig jaar opeenvolgend een mk met 10 weken en een met 5 weken gehad. Van de verloskundige mocht ik met een eventuele volgende zwangerschap zo rond de 6 weken langskomen voor een echo. Dus gewoon aan haar vragen of je langs mag komen. Succes en probeer toch een beetje te genieten van je zwangerschap!

3. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Ik snap je gevoel, maar hoop dat je ondanks dat toch kunt genieten!
    Liefs bigdream

4. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    het is en blijft toch wel moeilijk! ik ben dus ook net zwanger en heb in nov. een miskraam gehad. dacht dat ik al 13 week zwanger was ofzo. durf er nu ook niet echt van te genieten! probeer het wel maar gisteravond kwamen toch de tranen...zo bag dat het weer fout zou gaan.
    het enige wat je kunt doen is afwachten.. en dat wachten duurt zo lang!
    ook ik durf niet eens een afspraak te maken met de huisarts. (de vk hier is de ha) maar als ik de 6 of 7 week haal ga ik heen en vraag ik ook om een echo en dan rond 12 week weer om te kijken of het dan nog goed is! denk ik, als het zover komt! het helpt mij wel om verhalen van anderen te lezen, vooral de positieve! het kan ook erg leuk zijn om net zwanger te zijn! :)

5. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    Hier nog iemand die ontzettend bang is. Ik heb in sept. 2003 een miskraam gehad, daar kwamen we pas met 11 weken achter, en ik was echt op en top zwanger met alle kwaaltjes van dien. met 13 weken ben ik uiteindelijk gecurreteerd omdat het niet vanzelf kwam. Daarna ben ik gelukkig bevallen van een gezonde zoon, en inmiddels zwanger van de 2e en ik ben ook zo zenuwachtig. Ik kan niet wachten tot ik bij de gyn ben geweest (nog 2 weken en 6 dagen ;)) en dat ik het in ieder geval gezien heb.

Alle meiden hier die ook een miskraam hebben moeten meemaken heel veel sterkte en ik duim voor ons allemaal op een goede afloop van deze zwangerschap!

Deel Deze Pagina