hai hier paula,ik zit nu de dagen weer af te tellen ,want 6 april was ik voor t laatst ongesteld en ik moet op 2 mei 2008 weer ongesteld worden,ik heb vanaf vorige week last van mijn buik,en mijn borsten doen alllang zeer,ja dan heb je weer hoop he, ik zag net ,misschien raar als ik t zeg,een beetje in mijn urine wat van die sliertjes ,en mijn gevoel werd eigenlijk gelijk weer bang, ,word ik toch weer ongesteld? want dat krijg je altijd als je weer ongesteld moet worden,ik voel me rot,want zet t nu toch weer door ,ik voel me iets triestig mijn man zegt ach meissie we proberen t steeds weer joh,wel lief,maar hij voelt jouw lijf niet he,ik wilde dit graag even kwijt,misschien herkennen jullie dit ,ik hoor t heel graag gr van paula
...Ik herken het ook ,je bent dan nogal down als het echt doorzet de ongesteldheid ,vooral als je zo met de symptomen bezig bent geweest ,want dan heb je weer hoop en is de teleurstelling voor mijn persoonlijk erger! ...Maar heeft het dan nu echt bij je doorgezet de ongesteldheid? In iedergeval dan suc6 in de volgende rond meid! Groetjes
ik weet hoe je je voelt, ik was 3 april ongesteld, moet ook een deze dagen ongi worden en maar hopen dat ik het niet word.. Ik weet hoe onzeker je je op het moment voelt
Hier meld ik me ook, idem...mn cycli zijn al een poosje in de war...maar uitgand van mn langste cylcus, moet ik 5 mei ongesteld worden, of liever gezegd, niet. Iedere keer weer, als je dan toch ongesteld wordt..dramatisch... Inderdaad, zeker als je symptomen voelt. Dan is het extra rot. Ik voel zo nu en dan steekjes in mn buik, dus....zal wel ongesteld worden... Sterkte meiden, met wachten..hoop voor jullie dat het raak is !
Ik kan het me heel goed voorstellen dat je een beetje bang en down word. Wel lief van je man dat ie je zo steunt Ik zal voor jullie duimen liefs Carola
Hallo, hier nog eentje. Ik heb het ook zo erg hoor. Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was omdat ik 4 dagen overtijd was en allerhande symptomen. Ik werd toch gewoon ongi. Deze maand heb ik geen last gehad van symptomen alleen de borsten weer wat pijnlijk. Ik ga er dus ook gewoon vanuit dat ik ongi wordt want heb ook geen innestelingsbloeding gehad ofzo. Dus ik denk dat ik er nu niet zo'n moeite mee heb als ik ongi wordt. Succes en geef de moed niet op! Luna1
Hoi Paula, Kan me voorstellenn dat je er niet op zit te wachten! Wat een spannende tijd! Lief van je hubbie dat ie je steunt en voor je klaar staat, maar het is jou lichaam en hij voelt natuurlijk niet wat jij voelt! Ik heb volgende week mijn NOD. Aan de ene kant kijk ik er naar uit en aan de andere kant ook niet! Ik hoop dat je ons op de hoogte houd! X Esther