Ben bang!

Discussie in 'Miskraam' gestart door rce86, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    rce, het hoeft niks te zijn...
    Maar lastig die onzekerheid! Ik duim voor je mee dat het niks is en dat je over een paar weken gewoon een kloppend hartje ziet...
    Misschien heb je er meer aan om de verloskundige te bellen dan de dokter. De dokter kan ook niet zoveel. En misschien wil de vk wel een vroege echo maken...
    Dat zal dan waarschijnlijk nog wel even moeten wachten, maar toch. Zij kunnen je ook goed vertellen waar je op moet letten.

Sterkte!

Bij mij was het helaas ook mis, maar achteraf gezien had ik dat gevoel al voordat ik bloed verloor...

2. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hallo allemaal,
    Vandaag weer bruin bloedverlies;(
    Ik ben er nu bijna zeker van dat het niet goed zit.
    Heb de dokter gesproken en die zei dat het vaak voorkomt dat je de eerste 2 maanden nog een soort van menstruatie kan hebben. Ze zei ook dat ik wel een vroege echo kon doen...dat geeft wel meteen duidelijkheid als er geen hartje is... maar als er wel een hartje is kan het net zo goed van de week nog fout gaan. Dus ik heb besloten het nog een paar dagen af te wachten.
    Ook zei ze dat als de miskraam doorzet dat ik dat overduidelijk moet merken omdat ik bijna 6 weken ben zou er echt duidelijk een vruchtje te zien zijn bij de miskraam(kan zelf zo groot zijn als een ei :confused:) dus ja ik wacht het maar af!
    Ik had weer een beetje hoop vandaag... maar toen kwam dat stomme bruine bloedverlies,, grrrr!
    Met jullie alles oke?!
    Liefs

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Weet je, ik heb ook een paar dagen bruin bloedverlies gehad toen ik precies even ver was als jij. ik hoor altijd dat je je nog geen zorgen moet maken als het niet helderrood wordt of krampen krijgt.
    Sterkte joh. Wanneer krijg je de echo?

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Altijd fijn om zulke berichten te lezen :)
    Ik wacht 3 dagen af en als het dan hetzelfde is of opgehouden(laat dat zo zijn) dan bel ik de dokter weer. En dan krijg ik een echo.

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ok. Sterkte met afwachten dan!

6. ikkekdm

ikkekdm Lid

11 okt 2006
    49
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hallo iedereen,

Dit is mijn situatie,
    op dag 14 na terugplaatsing, een hcg van 8
    dag 17: hcg 218 & progesteron 13
    dag 25: hcg 3731 & progesteron 5.9
    in het ziekenhuis vonden ze deze waarden te laag, vooral de progesteron en vreesden ze een bbz
    vandaar gister echo gehad
    er was een mooi vruchtzakje te zien van 8.6 mm in de baarmoeder, wat al goed is, maar toch was hij eerlijk en zei hij dat de kans héél klein of zelfs zo goed als nihil is dat het blijft zitten (het bewoog zelfs tijdens echo)
    donderdag opnieuw echo om de kijken of er een vruchtje te zien is
    ...
    Het is allemaal zo zenuwslopend, na al die jaren moeilijk zwanger worden, is dit het begin van moeilijk zwanger zijn ... wat staat ons nog allemaal te wachten?
    Ik begin het echt zo beu te worden!
    Veel sterkte aan iedereen!
    Groetjes
    Katrien

7. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    rce, vervelend die onzekerheid. Precies hetzelfde zijn de vk hier ook toen ik de afspraak voor de vroege echo kreeg. Dat als er wel een kloppend hartje te zien zou zijn, dat nog geen garantie was dat het verder goed zou gaan. Bij mij ging het een paar dagen later inderdaad mis. Ik duim dat het bij jou goed is allemaal en dat het bloedverlies gauw stopt. Sterkte!

Ikkekdm, ook al zo in afwachting... Sterkte met afwachten!

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hoi,

Heel veel succes allemaal, het is echt heel moeilijk, dat afwachten, weet ik uit ervaring en nix kan dat gevoel wegnemen, vooral omdat je zo graag wil dat het goed zit...
    Hou hoop...

Sterkte!
    Digiknuf
    Joey

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hey meid hou moed, ook artsen heben het wel fout hoor!
    En hoop dat ze dus nu voor jou een megafout hebben gemaakt en jij straks een ukkepuk in je armen mag vasthouden.

Ps heb ook gebloed en dacht ook dat het mis was, had ook pijnen maarja zie mijn banner, nu jij nog even verder met die banner

10. sanray

sanray Lid

15 sep 2008
    23
    0
    0
    Hoi rce86
    Ik weet dat ik met mijn miskraam heel erg last had van pijn in mijn rug net als bij een menstruatie. Ik was toen in mijn zesde week. het begin ervan. ik heb zelf geen krampen gehad en niet gevoeld wanneer ik het vruchtje ben verloren. volgens mij is het wel heel erg groot voor 6 weken dat het als zo groot zou zijn als een ei.. Het is nog zo klein allemaal maar misschien heb ik dat fout. Ik wist toen wel dat het fout zat maar bij mij was het ook helder bloed. Ik heb een dag daarna een echo gehad ze kon toen wel wat zien maar kon niet zeggen wat. Die week bleef ik vloeien tot donderdags (5 dagen) en ik wilde die week daarna nog een echo. Ik weet hoe je je voelt. je leeft tussen hoop en onzekerheid. Ik wens je heel heel veel sterkte!
    liefs san

11. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Ik was een week of 7 toen ik de MK kreeg. Waarschijnlijk is het wel wat eerder gestopt met groeien, maar het was lang niet zo groot als een ei.
    Wel wat buikpijn gehad, maar niet heel hevig, qua vloeien was het een flinke menstruatie (meer dan normaal voor mij).

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik had ook geen ei... meer een propje...
    maar nog ni prettig hoor. sterkte allemaal

13. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    hallo allemaal!:)
    Heb weer een beetje hoop:0 het bloeden is zo goed als gestopt... Gister was het een heel klein beetje nog net water en heel lichtbrun :rolleyes: Vanochtend weer de dokter gebelt,, want ben er achter.. sochtends denk ik van .. hmm geen buikpijn maar als ik veel beweeg krijg ik pijn in me buik en heb het gevoel dat ik dan ook begin te bloeden... Morgen me urine inleveren want de dokter denkt nu misschien dat ik iets aan me urinewegen heb! ik hoop het zo! Alleen wat ik zo raar vind... voor dat ik er achter kwam dat ik zwanger was werd ik snachts soms wel 5 keer wakker en moest en zou ik plassen... en sinds ik zwanger ben heb ik dat gevoel niet meer! dus zou denken dat het geen blaasonsteking is.. kent iemand dit? Hoe gaat hett verder bij jullie?!
    Liefs Raya

14. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Vrijdag echo!
    Ben vandaag bij de dokter geweest en die zegt dat ik me nog geen zorgen hoef te maken! Ik heb dus nu een afspraak staan voor vrijdag! spannenddd!

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Heel veel succes, geweldig nieuws!

Liefs

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Is dit topic gestopt? Jammer...ben namelijk erg benieuwd hoe het met rce86 is afgelopen....

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jah, ik ook...

18. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Goed! of in ieder geval ben nog zwanger! morgen weer een echo om precies vast te stellen hoelang ik zwanger ben! wel weer sinds een paar dagen hetzelfde gevoel in me buik als toen ik bloed verloor... :(. maakt me een beetje onzeker! kan niet wachten tot het morgen is :D en oe ist met jullie
    ?

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hoor je morgen :)

20. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Oh fijn dat 't nog goed zit bij je rce86. Snap je onzekerheid wel.
    Hier nog alles rustig, we zijn alweer een ronde verder. Wachten duurt lang ;)

Deel Deze Pagina