Etos zwangerschapstest

Discussion in 'Zwangerschap' started by Hiyamm, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hiyamm

Hiyamm Nieuw lid

Jun 4, 2007
    1
    0
    0
    Hee!
    Heeft iemand misschien ervaring met de zwangerschapstest van huismerk Etos?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gebruik de zoekfunctie eens..volgens mij zijn er echt ontzettend veel topics over verschillende merken zw testen.
    Succes!

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    ja hier heb ik ervaring mee. ik vond hem niet duidelijk. Het tweede streepje was erg licht. we hebben meteen een nieuwe gehaald van clear bleu en hier was een dik vet kruis te zien!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    k heb die van etos gebruikt en stonden gelijk 2 vette strepen maar was dan wel al 8 weken

5. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Bij mij ook een licht, onduidelijk streepje. Voor de zkerheid maar een Clear Blue gehaald...

6. Kristy

Kristy Lid

Feb 4, 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Ik vond de huistest van etos ook niet echt duidelijk,het tweede streepje was erg licht.
    Je kan beter je geld besteden aan die van clear blue gaf bij mij gelijk een dik kruis.
    Succes er mee.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik vond de er maar goedkoop uitzien en zo werkte ze ook. erg onduidelijk en twijfelachtig. over kruidvat, trekpleister en cb ben ik positief

8. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Geen problemen mee gehad.. streepje is streepje.. was duidelijk zichtbaar doordat venstertje doorzichtig was.

9. Kyrillis

Kyrillis Lid

May 4, 2007
    83
    0
    0
    Hier nooit weer testen van Etos. IK had dikek strepen op de DA test.. en de Etos test was me toch vaag. En daarna weer een DA test gedaan weer super duidelijk.. en was toen al dikek week zwanger.. en toen ik later op de Etos test keek.. zag ik de lichte streep niet eens meer.. en datis wel jammer.. want bij de eerste 2 kindjes heb ik de testen bewaard..

10. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Ik heb 2 keer etos test gebruikt en die waren negatief terwijl ik toch zwanger was. Zelfs na 10 dagen nog negatief.
    Ik had voor de etos test gewoon nog te weinig hcg in mijn urine.
    Op de 11de dag testen ik positief maar wel bij de huisarts :D

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    die ven kruitvat komt ook van de fabrikant van clearblue is de oude test van clearbl+ue

12. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik heb bij beide zwangerschappen met de etos huismerk getest en beide postief. bij darryl* had ik geen idee dat ik zwanger was omdat ik al 3 maanden niet meer menstrueerde.

bij dylano teste ik drie dagen na mijn nod dik positief en allebeide testen heb ik nog steeds en allebei duidelijk zichtbaar!

13. Zoe21

Zoe21 Actief lid

Feb 25, 2007
    102
    0
    0
    Heb ook etos test gebruikt, gaf het goed aan, heb alsnog een digitale gedaan van clear blue, want dan weet je het toch echt zeker...daar staat zwanger/niet zwanger...duidelijker kan niet toch ?!

14. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Hier was er eerst twijfel omdat het venstertje niet vol wou lopen van de etos test, maar toen dat eenmaal gebeurde, stond er meteen een dikke tweede streep.
    Ik heb wel 14 dagen na nod past getest.

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    maar ik heb van te voren ook nog de digitale test gedaan van clear blue en die heb ik zelfs 3 dagen voor dat ik eigenlijk ongi moest worden en die gaf het toen al aan

Share This Page