nou hoe dan ook heb ik gisteravond nog maar even flink geklust hoor hihi wacht rustig nog even me andere aanvraag af hoor en wie weet zit ik er wel naast met mijn berekening wel fijn voor de gene bij wie ze het al goed had ik ben ook gewoon nieuwsgierig jackie
hoi, bij mij had sonja het helaas ook niet goed. de nieuwe pendel is nu voor september en de andere twee voor augustus. laten we hopen dat die andere twee gelijk krijgen(sorry sonja). gr tascha
Hallo Allemaal, Bij mij zat Sonja goed, ik zou in Juli positief testen en dat is ook gebeurt. Nu alleen nog even afwachetne of het een jongetje word, ik moet zeggen dat ik zelf wel heel erg sterk dat gevoel heb. Liefs Esther
Ik hoop dat er bij mij wel een paar goed zijn.heb er nu 4 op augustus.. ben nu een week over tijd en nog geen ongi te zien... wel al 3 weken buikpijn ( ik denk door mijn cyste) dus ga zo de gyn bellen voor een afspraak.. had vorige week 2 negatieve testen xxx
Ik hoop dat ze het bij mij juist heeft, dan heb ik een dezer dagen een positieve test! Alleen, ik hoop er niet op, heb gisteren al getest en die was negatief, maar was eigenlijk wel twee dagen te vroeg. Liefs Kirby
Bij zat sonja niet helemaal goed. Ik zou op 13 augustus posi testen, dat was helaas een nega test. Maar of ik nu zwanger zal zijn weet ik nog niet, ben wel 2 dagen overtijd nu.
bedankt voor al jullie antwoorden. ik zie het inderdaad gewoon als leuk en zie dat het ook alle kanten op kan. Was alleen benieuwd bij hoeveel meiden de pendel goed was... het is en blijft natuurlijk altijd een wonder als het raak is en goed blijft gaan, daar kan niets tegenop.... ik duim voor iedereen die in spanning zit, overtijd is etc. Veel liefs, daan
Sonja had bij mij gependeld dat ik in juli zwanger zou zijn...vorige maand dus... Ik was wel drie dagen overtijd, maar werd helaas toch ongi. Maar aangezien de ongi heel erg hevig was, denk ik dat er wel een bevruchting was..maar dat de innesteling fout ging. (Hoewel de testen nega waren, maar toch...) Nu staat er een 'Sonja-pendel' voor sept. 2006..... Nog 2 anderen ook.... En eentje voor nu.....maar ik denk dat die ernaast zit... Ach ja...hoe je het ook bekijkt...het is voor de fun!!!
hoi heb ik net zo volgens angela moet ik ook nu zwanger zijn en over twee weken pas een positiefe test ik ben wel van af vorige week woensdag misselijk steeken in me buik en veel slapen ik hoop dat het waar is mvg winniethepoeh19
Ik heb een pendel staan voor in augustus...... Zaterdag is mijn NOD, maar ik weet eigenlijk al voor 80% zeker dat ik niet zwanger ben Ik houd me ook niet teveel vast aan zo'n pendel hoor, het is meer voor de grap Liefs An
Meiden: niet te veel aan ophangen hoor. Zo'n pendel is alleen maar "leuk". Bij mij kwam Sonja's pendel wel uit.
Hhahahahhaa.....snap je dat we een beetje hotepetoterig zijn... Sonja heeft het namelijk zo onwijs vaak goeddddddddddd.....hahahaha...
Bij mij had sonja het niet goed. Samen met marie had zij aug. pos. test. Nu ben ik vanochtend ongi geworden! Aan de ene kant is het wel balen, maar aan de andere kant was dit pas ronde 1. Ik ben eigenlijk ook blij met een cyclus van 29 dagen. Dus op naar ronde 2
bij mij had Sonja geen gelijk ( gelukkig ) ..ze had Okt. gependeld Katootje heeft mij goed gependeld ..in Mei
Nou mijn pendels moeten nog afgewacht worden... tis wel apart dat ik 3 exact dezelfde pendeluitslagen heb... ik hoop dus dat ze gelijk gaan krijgen! Liefs Manuela
Hahaha Sandra, ja ik begrijp het heel goed. Voor mij waren er ook steeds zwangeren waarvan Sonja de pendel goed had. Ik dacht zal wel niet...maar toch! Was gependeld voor juli=> meisje. Heb in juli posi getest (maar was op dat moment al ongi) en in augustus weer posi en dat is in juli verwekt, dus hoe je het ook wendt of keert, Sonja had gelijk! Maar goed, zie er nu ook veel voorbij komen waar Sonja niet gelijk had