Ja das waar Me2, maar het kan geen feest blijven he....anders kukelen we over een jaartje of tig van deze aardkloot af bij gebrek aan ruimte....
Heb me laten pendelen door Sonja en heb zeer snel antwoord gekregen. Nu nog afwachten of ze gelijk heeft december en jongen
kunnen jullie me vertellen wie er allemaal pendelen? sonja heeft al voor me gedaan, hoop eerlijk gezegt dat ze het bij niet goed heeft hoor!
3 pendeluitslagen voor mij, zie onder mn banner, zijn dus dat ik zwanger zou worden in augustus.. En ik heb laten pendelen met wat weken er tussen, de ene werd gependeld in juni, de andere in juli en de laatste gister... Zou het uitkomen?? Liefs Jorietje
He Sandra, Bij mij zitten Katootje, Ninetje en Sonja ook op 1 lijn... Alleen dan in augustus en voor jou in september.. Spannend hoor!! Gr. Jorietje
Ik zag het ook net.... Ik ga dus echt super nerveus worden als ze het bij jou goed hebben...hiihih... Die pendel van Katootje staat al vanaf juni.....
Als het hier raak is, hoor het je hoor!! Bij mij heeft Sonja gependeld in juni, Katootje in juli en Ninetje gister... Zeer spannende tijden dus hihi
Ik ben erg benieuwd op welke datum ik posi zou testen bij Sonja, Aangezien ik aan het begin of aan het eind van september positief zou kunnen zijn. NOD is 28 augustus, dus de kans bestaat dat het voor- of achterin de maand is...
Ik heb net mijn posi- test- pendel- datum ontvangen: 15 september?? Precies wanneer mijn eisprong in sept zou moeten zijn...? Enniewee... we zullen het zien
Eigenlijk mag je je niet vastpinnen op pendelen. Want de pendel heeft het evenveel goed als fout. Ik heb ook laten pendelen en het geeft je gewoon even wat hoop en goede moed. Ooit heb ik op het net iemand gezien die vroeg 1 euro voor als ze pendelde.Dat vind ik schandalig.Mijn zus pendelt ook en moest die die een euro krijgen dan zou ze deze maand al goed verdiend hebben,hahaha.
sonja had helaas haar eerste pendel voor mij niet juist, ik ben vandaag ongi geworden. maar we hebben nieuwe hoop! (zie hieronder) natuurlijk blijft het iets waar je je niet op vast moet zetten... maar een leuk idee is het natuurlijkwel
Bij mij had niemand gelijk (gelukkig) sonja zei in okt ninetje in maart en mijnpoppemieke in januarie!
Ik hoop dat ninetje gelijk gaat krijgen!!! Dan heb ik deze maand nog een positieve pendel !! Duimennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Helaas heeft iedereen het bij mij ook mis gehad, maar dat is dan positief voor mij Vanochtend getest en toch echt een duidelijk 2e streepje! Het is natuurlijk nog erg vroeg maar laten we hopen dat alles goed gaat! Zo zie je maar, het kan ook eerder gebeuren dan de pendels!!!
sonja heeft ook voor mij gependelt volgens de pendel ben ik nu zwanger en heb ik een positief test op 4 sep dus ik ben benieuw