Ik hoop voor ons dat de september pendels uit gaan komen. Ik ben heel erg benieuwd. Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim. Ik ben er echt niet zoveel mee bezig hoor Liefs, mussie.
Ik hoop dat mijn augustus pendels uit gaan komen. Nog geen te zien... morgen nog eens een testje doen.
Bij mij klopte het ook niet. Ik zou in maart 2007 zwanger zijn van een jongen, maar ik heb nu helaas een miskraam van een tweeling....
hoi hoi dit waren mijn pendels voor augustus 1x zwanger van tweeling J+M 1x zwanger van tweeling M+M 1x nu zwanger van Meisje 1x nu zwanger van tweeling en dit was de pendel van sonja 1x zwanger van een Meisje ze had wel gelijk alleen is het misgegaan liefs samantha
he girl75 toets bij het zoeken even pendelen in en je vind precies waar je het aan moet vragen, wel even goed zoeken, suc6 kus
Bij mij is helaas geen enkele pendel uitgekomen. Ben door alle voorspellingen heen. De laatste voorspelling was van Sonja; aug. 06 zwanger van jongen. Helaas...het mocht niet zo zijn...
Tot hiertoe kwamen mijn pendels nog nt uit, heb er nu nog twee staan vr november dus die mt we nog afwachten.
Hier idem. Ik heb er nog 1 staan voor oktober, ook afwachten dus Pendel: 2 x Juli jongen (helaas) 1 x Aug meisje (helaas) 1 x okt jongen
Ik weet dat ik goed moet zoeken, ben al een halve dag bezig, maar kan gewoon echt niet vinden waar ik me kan laten pendelen. Heb bij de zoekfunctie gekeken, bij de topics om te kijken of ik dmv een privebericht kan reageren, maar het lukt echt niet. Wie kan mij toch even helpen?
Ga hier links bovenin de kolom naar mailbox... nieuw bericht.. klik op "zoek gebruiker" en typ bijv. sonja in of ninetje.. succes