Toen mijn hubbie en ik aan de klus waren dit weekend, ging het onderin mijn buik best wel zeer doen. Is dat mijn baarmoeder? Zit die dan laag ofzo? Wie herkent dit? Ik heb er nu zelfs nog last van met lopen...
Ja psies, onderaan in het midden... Volgens mij heb ik het al wel eens gehad, maar niet zo erg...nu had ik er gister best last van met lopen, nu nog eigenlijk..en met zitten voel ik het ook best wel...alsof het te vol is in mijn buik.. Maar ja, mijn eisprong is ook ongeveer nu...alleen voelt dat meestal anders...dit is echt mijn baarmoeder...
Ik heb ook pijn onderaan mijn buik in het midden, en ik ben overtijd, maar ik heb het niet zo hevig als jij! Met een eisprong, begin menstruatie of begin zwangerschap zou je pijn op die plek kunnen hebben heb ik gelezen. Als je het niet vertrouwd zou ik even naar de ha gaan als ik jou was!
Ik heb weleens gehoord dat dat door de stand van je baarmoeder komt. Ik heb het namelijk ook soms. Ik geloof dat je baarmoeder tijdens je vruchtbare periode laag ligt en dat je hem dan tijdens het vrijen kunt voelen. Dat dacht ik hoor.... :-k
Sjee...nou ik ben benieuwd... Maar ja, ik heb het al eens eerder gehad, alleen niet zo pijnlijk. Gelukkig begint het nu wat af te zakken...
tijdens de vruchtbare periode ligt de baarmoedermond juist dieper in de schede om weer te gaan zakken naar zijn gewone lage stand als je vruchtbare dagen voorbij zijn... het zou kunnen dat je baarmoedermond wat gevoelig is, ik had het vorige week en ook net na het vrijen maar zelfs zo erg dat het ook zeer deed als ik wilde gaan zitten, ben op een gegeven moment zelfs op mijn knieën op een kussen gaan zitten en half op mijn bed gaan hangen zodat ik nog tv kon kijken zo zeer deed het... en totaal niet wild geweest of wat dan ook (tijdens het vrijen) maar gewoon zo ineens uit het niets...heeft een dag of 2 geduurd voor het weer helemaal over was.... als je het niet vertrouwd of het blijft zeer doen even je ha naar je baarmoedermond laten kijken meid... succes