S.O.S. Sonja neem ik aan? Haha, ik lag vannacht wakker en moest er steeds aan denken, hoe dat allemaal in zijn werk gaat enzo, en dat ze ergens iets "moest" gaan drinken met een vriendin. Ja, ik ben dus ook benieuwd!
Is dat niet pas vanaf volgende week dinsdag? Gisteravond had ze nog wel een topic dat een cake wilde bakken voordat ze met het SOS-Sonja gebeuren zou beginnen. Ik neem aan dat ze die dan niet van plan was om in één avond op te eten? Ik dacht echt deze week nog niet hoor?
was wel vandaag dit plaatste ze 10 april : Dinsdag komen ze langs ( camera ploeg ) om een soort van portret te maken, dus stukken filmen samen met vriendinnen, en als ik aan het eten ben , en als ik aan het shoppen ben etc .. Donderdag komt Sonja Bakker zelf en dan gaan we wegen en een dieet samenstellen en kijken wat we verder gaan doen, er word dan ook gefilmd .. Vrijdag word er ook nog gefilmd en dan vanaf volgend weekend ga ik beginnen.. Aankomende week is dus meer filmpjes maken van mijn leven dan echt beginnen met lijnen...
Ok, dan heb ik niet goed gelezen. Dus ze hoeft ook pas vh weekend te beginnen. Dan ben ik ook wel benieuwd hoe het vandaag gegaan is. Eh Chantal....
hihi dan had ik het niet gemst want ik heb dat topic niet gelezen. Maar ben wel nieuwsgierig naar hoe ze het heeft gevonden.
zijn mss nog aan draaien !! haha zou ze ook al in die voorfilmpjes te zien zijn of is dat van een vorig seizoen ??