Bij de 1e duurde het 6 uur. En bij de 2e duurde het 1,5 uur. Ben erg benieuwd hoe het nu bij ons 3e kindje zal gaan....erg spannend.....
Als ik tel vanaf dat ik wakker werd: 1ste: 4 uur 2de: 2 uur 3de 2,5 uur Vanaf dat de vk er was: 1ste: 2 uur 2de: 45 min 3de: 2 uur (zkhs bevalling, dus moest bellen zodra ik vaak moest plassen, want ik heb geen weeen)
Vanaf waneer moet je eigenlijk beginnen met tellen? Als ik reken vanaf de eerste wee 39 uur, als ik reken vanaf dat ik het echt zwaar begon te krijgen 13 uur. Pff als ik de andere tijden hier zie staan ben ik hartstikke jaloers.
1ste bijna 24 uur geboren met 35.6 onverwachts 2de binnen 45 min ingeleid met 40 weken.ivm.zwangerschaps vergiftiging
van de eerste wee tot de geboorte 1 ste : 7 uur 2de : spoedkeizersnede (stuit en complicatie) 3de : 4,5 uur
Mijn eerste bevalling was in het zkh omdat met 35 wkn mijn vliezen braken; duurde 11uur. Bij de tweede een heerlijke vlotte thuisbevalling; 3,5 uur😀
tjonge, wat een snelle bevallingen. Onze eerste: vanaf dat de weeën om de 5 minuten kwamen 17u, ingeleid. Waarvan ruim anderhalf uur persen, na de knip kwam ze eindelijk, pff. Vanaf begin inleiding totaal 36 uur denk ik. De eerste 3 cm heb ik ruim 6u over gedaan, daarna nog 9u over de rest. Dus niks centimeter per uur, was dat maar waar! Nu de tweede, ben heel benieuwd... wil het thuis proberen maar als het weer niet opschiet moet ik toch naar het ziekenhuis helaas.
Je zal mijn 3de bedoelen , de 4de komt eind januari. Maar tegen die tijd stuur ik de bevalling jouw kant op
Oooo ik dacht dat ik daar las dat je het over je 4e had. Hahaha Nou dan zal die vierde er onder het koken wel uitvallen