Omdat mijn vorige bevalling is ingeleid en ik geen enkele voorweeën heb gehad, weet ik niet hoe deze aanvoelen. Dus misschien dat jullie het weten: Vannacht kreeg ik rond 4 uur last van een soort lichte weeën (denk ik). Ze waren er van 4 tot 7 uur en kwamen soms om de 5 minuten, dan zat er weer 3 minuten tussen en dan weer 10 minuten. Echt heel onregelmatig. Mijn vk heeft gezegd dat ik haar moet bellen als ik om de 4 min weeën heb, maar ik vond het te onregelmatig om te bellen. Blijkbaar is het weer afgezakt want ik ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik geen last meer. Heel raar: door mijn bi heb ik heel veel last met het draaien in bed, maar daar had ik tussen 4 en 7 dus veel minder last van. Het ging bijna moeiteloos. Zouden dit voorweeën zijn? Ik voelde ze overigens alleen aan de rechterkant van mijn buik, rug en heup (de plekken waar ik vorige keer ook de weeën had, maar toen had ik een weeënstorm door inleiding, dus dat was heel anders).
Klinkt als voorweeen idd! Maar goed,hier heb ik al sinds een week of 3 last van..zolang er geen regelmaat in zit zijn het geen echte weeën iig..dacht ik, verder ben ik onervaren (dit is mijn eerste)
zo klinkt het wel. hier een hele tijd voor de bevalling heel veel last van gehad... tot ze opeens elke tien minuten regelmatig bleven komen, toen heb ik de verloskundige gebeld, die kwam toen gelijk. moest bellen over 3 uurtjes of het heftiger werd... toen werden ze opeens 2x zo erg en ben ik om 11 uur naar het ziekenhuis gegaan. half 2 is onze dochter geboren voorweeën doen trouwens wel iets als je geluk hebt, eerste 3 cm had ik al dus onregelmatig is normaal. zeker bij een 2e. zodra het regelmatig word, zou ik wel bellen. zeker als ze opeens een heel stuk heftiger worden
He zou fijn zijn als ze inderdaad ook een beetje nut hebben. Bij mijn vorige bevalling (ingeleid) kwam de ontsluiting maar niet op gang en heb ik 5 uur gedaan om van 2 naar 3 cm te komen. De weeën(storm) waren op dat moment zo heftig dat ik ze niet meer weggepuft kreeg. En dat ging ik echt geen 7 cm meer volhouden. Dus ruggeprik erin en die laatste cm's gingen als een tierelier! Maar ik weet door die vorige bevalling dus niet hoe het eigenlijk zou moeten beginnen. Toen ik vannacht 45 minuten achter elkaar om de 5 minuten had, dacht ik wel even dat het zou beginnen. Maar toen werd het ineens om de 10 minuten.. We gaan het maar mooi nog even afwachten, heb de wieg toch nog niet in huis. Die moet ik deze week nog ophalen bij m'n vriendin.