poepertje zeg ik alleen als ze gepoept heeft... ik noem het kontje, bips, bolle kadetten, hammies, billen.. maar om er een discussie over te willen voeren vind ik erg jammer van je smoeder
Billen of kont. Maar wij zeggen altijd gewoon billen. En zijn piemel wordt ook gewoon piemel genoemd. Mijn s-moeder en s-zus noemen het altijd piemie, verschrikkelijk!
Wij zeggen gewoon billen. Ik zeg ook weleens, ga eens op je krentenbollen zitten. Poepertje vind ik echt tien keer niks.
Voor zowel jongens als meisjes gebruik ik het woord plasser. Maar goed, ik gebruik ook andere woorden als piesen, pissen, poepen of kakken ook niet het is bij ons gewoon plassen en drukken (God, wat een onderwerp hahahahahha)
hier ook gewoon billen poepertje is hier een koosnaampje dat mijn opa aan al zijn kleinkinderen heeft gegeven....als we iets grappigs oid deden zei hij (nog steeds trouwens tegen mijn zoontje) ;'wat ben je ook een poepertje' hahah vind het nu wel heel dom ineens
alles behalve poepertje, jakkes dat woord klinkt gewoon ontzettend ranzig! Poepertje en plassertje vind ik rare woorden en technisch gezien zou poepertje dan de anus zijn toch.. daar ga je niet op zitten..
Het is hier gewoon ga eens normaal op je kont of billen zitten. Kontje vind dat zo gek klinken en poepertje al helemaal. Weet dat ze idd in België poep gebruiken het is omdat ik het weet maar poep is toch wat ander wat ik voor ogen heb haha.