Ik gebruik 'billen' en 'kontje' allebei, maar vaker billen. Ik vind kontje wel raar staan nu ik het typ.
Haha uhh. Poepertje vind ik niet wat hoor! Hier ook billen of kont.. Wat een woord eigenlijk..kont. Haha. Ik zal eens even een schone luier aan je kont doen zeg ik dan.. maar goed, hij kan nog niet echt praten. Poepertje vind ik pas echt raar.
Poepertje Vre-se-lijk.. Hier is het billen of billetjes.. Schone luier om je billen, op je billen gaan zitten..
Hier kont(je) of billen Vind ze allebei heel gewoon eigenlijk Poepertje? Nee Alhoewel ik het wel eens zeg maar dan in de zin van: hey lieve poepert maar dan tegen zoon/dochter zelf en niet tegen hun kont
billen of kont.. poepertje..dan krijg ik ideeen van even je billen open houden dan kan je op je poepertje zitten. ik denk dus gelijk aan de anus bij het woord poepertje.
dat vind ik eigenlijk ook een vreselijk woord.... gat..... werd bij ons ook gezgt, maar heb het niet overgenomen.....
ander woord hebben we eigenlijk niet... ja we zeggen wel eens reet (maar we zeggen het met een lange i de i van lig zeg maar) maar dat zeg ik niet tegen mijn kind Koene... nee vind ik ook niets
wtf het hoeft toch maar een naam te hebben? poepertje vind ik het minst vriendelijke omdat het klinkt naar: ga op je poepgat zitten hier is het: gank op dien vot zitte of gank oppe reet zitte
eeh wat een akelig woord ,poepertje...vind het echt niks, dat zeggen ze toch ook in belgie, ga maar op je poep zitten...aah zo vreselijk! haha.... geef mij maar kontje of billen. En je sm hoort daar niet tussen te zitten, jij bepaalt wat je zegt tegen je kind!
maar ik vind op je poep en dan met belgisch accent beter klinken dan poepertje.... dat vind ik van die woorden net als bips die zo netjes zijn dat ze vies klinken van nettigheid