Ik wilde jullie even laten weten dat ik vandaag 30 jaar ben geworden. Het feest hebben we afgelopen zaterdag al gehad, samen met mijn man want hij werd vorige week 40 jaar. ( maar hij doet het nog als 1 van 18, hihihi ) Gelukkig zit ik weer wat lekkerder in m`n vel na de miskraam. Vandaar dat ik hier weer even een berichtje heb geplaatst. Groetjes Hope
hahahahaha het is wel de bedoeling dat je door ons gefeliciteerd word, je opent voor jezelf toch geen felicitatie bericht gekkie!!! Gefeliciteeeeerd! groetjes
Eey Hope, van harte gefeliciteerd!!! Jullie hebben een leuk feestje gehad maar voor vandaag ook nog veel plezier... Groetjes Chiesa
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben jij. Wij voelen ons allen zo prettig ja ja enz enz enz. Nou meid fijne verjaardag en probeer er een beetje van te genieten. Ik vind het heel knap dat je de moed en de kracht gevonden heb om het toch te vieren. Dikke kus, Janne
Gefeliciteert en fijn dat je je wat beter voelt nu. maar ik wens je succes bij de volgende ronde. veel liefs scootermuis.