Hallo Allemaal, Ben heel benieuwd wat de reactie zijn op het volgend verhaaltje. Afgelopen zaterdag had ik en verjaardag. Er was een neefje van 3 op bezoek, hij voelde aan mijn buik. Daarna vroeg hij: Wat heb je bij je buik?, ik zei: niks (ik dacht dat hij mijn navelpiercing voelde). Toen zei hij: Heb je een baby in je buik? Een hele aparte ervaring. Hij voelde en vertelde dit zomaar uit het niets. Ik heb eind april een BBZ gehad en hij weet dat ik in het ziekenhuis heb gelegen. Nu hoor ik als reacties van dat als kinderen dit soort dingen zeggen dat het vaak klopt. Heeft iemand anders dit meegemaakt of wat denken jullie? Groetjes, Meid22
ik ken een vrouwtje die had het zelfde als jou meegemaakt ook een klein ventje die gewoon een paar keer over tegen haar zei baby in de buik,zij wist nog van niks tot een paar weken later was ze inderdaad zwanger laten we het hopen voor je.
Oh wat gaaf. Lijk me wel heel leuk. Ben wel de laatste week heel moe en las van lies (spierpijn),zie waziger, warm en koud, mijn buiksnede voel ik nu vaker. Maar dat zeg niet altijd wat. Kan ook wel. Ik dacht van dat kind zegt het om mijn piercing, dat hij die voelde. Maar nu ben ik aan het twijfelen, ik begin stiekum te geloven dat hij nog weleens gelijk kan hebben. Vandaar dat ik graag reacties wil . bedankt alsvast. Groetjes, Meid22
Wat leuk! Ik heb wel eens gelezen dat huisdieren (hond en kat) het ook kunnen aanvoelen of het vrouwtje zwanger is. Ze zijn dan extra voorzichtig en wat aanhankelijker. Mijn hond komt altijd graag op schoot, hoewel ze daar eigenlijk veel te groot voor is. De laatste paar dagen komt ze wel op de bank zitten en legt dan voorzichtig haar hoofd op m'n buik. Misschien is het wel toeval maar ze lijkt nu iets rustiger dan normaal.
Ik heb ook zoiets alleen net op een ander gebied. Maar het zegt wel wat over de gevoeligheid van kinderen. Mijn zoon van 5 heeft het 't laatste jaar steeds over zijn broertje die heel ver weg is. Echter heeft hij alleen wel zusje van 2 1/2. Voordat we van haar in verwachting raakte hebben we een miskraam gehad. Daar weet hij echter niets van of toch misschien wel.........
Bedank voor jullie reacties. Is wel apart dat kinderen en dieren het aanvoelen. Eind volgende kan ik gaan testen en ben erg benieuwd. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Mijn gevoel zegt ook steeds meer dat hij gelijk heeft, laten we het maar hopen. Als er meer mensen ervaringen hebben, ik hoor het graag. Groetjes, Meid22
hoi meid22 Hier is al eens een topic over geweest, misschien heb je er iets aan. Ik vond het leuk om te lezen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... en+zwanger groetjes conny
Haai! Dat is inderdaad spannend! Kinderen en dieren hebben een hele sterke intuitie en staan heel dicht bij zichzelf (bij hun innerlijk) en de natuur. Veel volwassenen raken van dit innerlijk "weten" vervreemd, voornamelijk omdat dit door de huidige maatschappij niet erg geaccepteerd wordt. Maar dat neemt niet weg dat het niet bestaat. Je moet leren te luisteren naar je innerlijke stem, je onderbewustzijn kan jou veel meer vertellen dan jezelf denkt. Je kunt dit voelen weer opnieuw ontwikkelen hoor, het zit in jezelf! Probeer rust te creeeren in je hoofd en leer op jezelf te vertrouwen! Succes en ik duim voor je dat het raak is! Liefs
Bedankt voor je reactie :d. Klopt denk wel wat je zegt. Zelf krijg ik nu ook meer gevoel van het is raak maar jah ben ook wel weer bang voor teleurstellingen, omdat ik 1x een miskraam heb gehad en meteen daarna een bbz. Groetjes, Meid22
Ik begrijp dat je bang bent, hoor. Ik ga voor je duimen en probeer positief te blijven...misschien is het dit keer raak en gaat het goed! Sterkte en liefs
Mijn neefje heeft dat ook een tijdje geroepen. Nou waren wij met ivf bezig en ik vermoed dat hij daar onbewust wel eens wat van meegekregen heeft. Hij was in elk geval altijd heel direct. Zo van: Elmo, waarom heb jij geen baby (4 jr oud). Ik denk dat ze het soms aanvoelen maar dat wij zelf ook meer signalen afgeven dan we doorhebben Elmo
Grappig . Hij heeft wel mij in zieken huis meegemaakt was eind april. En hij zegt ook vaak opa komt. Op dat moment is er niks afgesproken en dan blijkt hij ook nog gelijk te hebben. Heel apart. Vind dit een leuk topic . Groetjes, Meid22
Nou, hij heeft gewoon een sterk ontwikkelde intuitie! Dat is iets om te koesteren hoor. Nederlanders kunnen zo nuchter zijn. Ik kan je ook iets aparts vertellen. Zoals je ziet aan mijn banner heb ik nog maar kortgeleden ontdekt dat ik zwanger ben. (ik zei op het moment na het vrijen: dit keer is het raak! Zo voelde dat, niet lichamelijk, maar in mijn hoofd en dat gevoel had ik nog geen enkele keer gehad) Nu had ik het er met weinig mensen over gehad, dat we daar mee bezig waren. Nu hoor ik van moeder, mijn schoonvader, schoonzus, en tante allemaal dat ze vorige week allemaal het 'gevoel'hadden dat ik zwanger was. (hier zitten 2 nederlanders tussen, hihi). Allemaal afzonderlijk van elkaar. Nou, dat vind ik best bijzonder en ik voel me zeer verbonden met hen. Liefs
Hallo, Ik ben nu overtijd maar vandaag een test gedaan en nog negatief? Veel witte afscheiding. Ik snap er niks van, niet eerder gehad. Groetjes, Meid22