Hoi iedereen, Wie heeft er een meisjeswens -om de 1 of andere reden- en is bereid er wat voor te doen; oa. de timingmethode, +O12, meisjes'dieet', etc.? Laten we hier tips delen! Groet.
Ik kan me misschien nog voorstellen dat je voorkeur meer uitgaat naar één bepaald geslacht. Maar om daar dan allerlei tips en trucs voor te gaan gebruiken? Sorry mar dat gaat mij persoonlijk tever. Stel dat je inderdaad alle tips en trucs hebt geprobeerd en het wordt een jongen? Ik hoop en ga er toch vanuit dat die net zo welkom is?
Meisjes dieet? moet volgens mij niet gekker gaan worden hahaha.. ik denk dat de meerderheid hier een voorkeur heeft voor een gezond kindje...ongeacht geslacht.. weer cliche maar toch... voorkeur hebben we mss stiekem allemaal wel een beetje.. en dat vind ik ook helemaal niet erg.. Maar idd om er nu allemaal trucjes voor te verzinnen mss als je er heilig in gelooft dat het werkt...
Denk idd dat de meeste hier een kinderwens zullen hebben en niet speciaal echt perse een meisje willen.... Voorkeur hebben kan natuurlijk altrijd, maar om daar nou allerlei rare dingen voor uit te gaan halen, nee dat zou mij iets te ver gaan. Succes het het vinden van tips en trucs.
Hallo, Een voorkeur in combinatie met wat 'ondernemingsijver',daar is toch ook niks mee? Begrijp me niet verkeerd.Ik heb zonen en die zijn me heel dierbaar en zou geen van hen willen inruilen voor een meisje.Maar naast hen wil ik ook heel graag een dochtertje.De redenen hierom zijn erg uiteenlopend en hoef ik denk ik niet eens uiteen te zetten omdat we allemaal vrouwen zijn en meestal toch graag een dochtertje zouden hebben.Net zoals mannen een zoon willen,al is het er maar 1, om hun eigen redenen. Ik zou nooit of te nimmer een bureau opzoeken om dit te laten manipuleren.Maar als ik met natuurlijke middeltjes zoals bep.voeding eten of juist laten staan, dat een beetje kan helpen hellen richting een meisje, wat is daar mis mee? Hoop doet leven toch? En hoop gaat (meestal) samen met het ondernemen van actie. Dat is wat ik hoop te doen en zou daar graag met eensgezinde leden ideetjes over uitwisselen. Groetjes Nala
Ik probeer de daad iets voor de eisprong te laten vallen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook al niet zo veel rekening meer mee hou omdat ik ondertussen blij zou zij als ik uberhaupt zwanger mag worden. ik heb 2 jongens en misschien is een 3 erbij ook best leuk! Maar stiekum.....
Oh sorry, ik zie nu pas dit berichtje! Effe daarin vermelden dat je 2 tot 3 dagen voor de eisprong zou moeten vrijen OF de dag nadat je eitje gesprongen is om de kans op een meisje te vergroten. Als je +5 dagen voor de eisprong zit dan is de kans weer groter op een jongen, vlak voor de ovulatie is ook gunstig voor een jongetje. Succes aan ons!
Jaaah ik wil ook graag een meisje!! Ik geloof alleen niet zo dat je zelf in de hand hebt om dit te beïnvloeden. Het zaadje wat als eerste bij je eitje is heeft of 2 XX chromosomen of een XY chromosoom, dat kun je toch niet beïnvloeden??
Ik sta hier werkelijk versteld van. Hoe kun je nou in vredesnaam een voorkeur hebben van het geslacht van je kindje??? Het moet ook niet gekker worden allemaal. Dus als je graag een meisje wil, en op de echo is duidelijk een jongen te zien dan ben je dus teleurgesteld????? Hoe erg!!! Ik hoop dat hier geen meiden lezen die al jaren bezig zijn voor een kindje.
Nee hoor dan ben ik niet teleurgesteld, een jongen is ook zeker welkom, daar zal ik net zoveel van houden als een meisje, maar ik zou het gewoon heeeel erg leuk vinden om een meisje te krijgen. Ik denk dat veel meiden wel een voorkeur hebben, dat betekend niet dat je niet blij bent als het een kindje wordt van het andere geslacht. Misschien lijkt het allemaal zwaarder omdat het zo zwart op wit staat en er met elkaar over gepraat wordt maar ik denk ook dat veel meiden bang zijn om zo'n wens uit te spreken omdat het een soort 'taboe' is.
Dat kun je een soort van 'beinvloeden' door de omgeving te veranderen. Dit kan dan weer door een aangepast dieet :veel zuivelproducten nuttigen, cafeine en zout vermijden. Dan kun je ook je bloedsuikerspiegel proberen erg laag te houden door ontbijt over te slagen en de pauzes tussen je maaltijden zo lang mogelijk te rekken. OP deze manier geef je het signaal aan je lichaam dat het niet in staat is om een jongetje wat het sterkere/zwaardere geslacht is ,niet (meer) kan dragen en daarom zelf een keuze maakt en dus je eitje toegankelijker wordt voor een meisjescel. Er is zoveel onderzoek naar gedaan en deze zaken zijn wetenschappelijk ondersteund met zoveel bewijzen. Dus waarom niet he? Heb jij al kinderen?
Ik wens niet OPNIEUW een discussie hierover te krijgen. Wanneer een vrouw de wens uitspreekt een kindje te willen terwijl ze er al 5 heeft, dan valt niemand haar hierover aan. Dus wanneer ik of andere moeders/dames hier ALLEEN maar zonen hebben en enkele dingen willen proberen te beinvloeden om de kans op EEN dochtertje te vergroten, dan wil ik die keuze hebben. Dus asjeblieft, laat ons vrij in ons doen en laten net zoals anderen dat mogen.
Maar je Lichaam kan toch nooit weten in welk zaadje welke chromosomen zitten? Ik ben nog niet overtuigd hoor Ik heb nog geen kinderen. Jij wel? Ik ben nu een jaar gestopt met de pil, tot afgelopen maand gewoon geklust wanneer we zin hadden maar nu zijn we wat bewuster aan het klussen .
Het eitje kan door diens samenstelling een keuze 'maken' welk celletje het makkelijker kan binnendringen... Dat is logisch ook, want om overtuigd te worden moet men veel meer (zelf)onderzoek verrichten wilt men de kansen aanzienlijk vergroten op een meisje ipv de standaard 50/50. Ik ben er al een hele tijd mee bezig en pas sinds enkele weekjes echt overtuigd, ook door het grote aantal succesverhalen hiermee. Ja , ik heb enkele zonen (omwille van anonimiteit, zeker gezien het taboe hierrondom) vernoem ik geen aantal. Nou, ik hoop dat je snel zwanger blijkt en dan liefst ik ook, beide van een meisje!
Beetje aangebrand?? Is slecht voor je gezondheid hoor! Dit is een forum en een forum is bedoeld om meningen uit te wisselen. Mijn reactie is MIJN mening, dus laat mij ook vrij in mijn doen en laten net zoals anderen dat mogen. Ik belemmer jullie nergens in, ik vind het alleen ABSURT dat dit bestaat. Ja, dat is mijn mening.
Ik sta ook versteld hiervan en ben het helemaal met je eens hoor Rammel! je mag blij zijn dat je kinderen hebt kunnen krijgen. Strax is het weer 'n jongen.. mooi zielig als hij dit zou weten.. Hoe denk je dat dit overkomt bij iemand die al jarenlang bezig is om zwanger te worden? Ik snap dat je misschien een voorkeur voor het geslacht hebt, maar om hier een heel topic over te openen en bepaalde dingen te gaan eten gaat mij iets te ver.. sorry maar dit moest er ff uit.
Ik sta werkelijk perplex dat mensen hier negatief op reageren! Gisteren proef op de som genomen, met vriendinnen gezellig wat gedronken en tussen neus en lippen gevraagd wat hun nou leuker zouden vinden om te krijgen als ze zwanger zouden zijn: een jongen of een meisje, en ja hoor, alle 6 gaven ze meteen toe of liever een jongen of een meisje. Allemaal hadden ze hier hun eigen redenen voor. Natuurlijk gaat het erom dat je kindje gezond ter wereld kom maar een voorkeur heeft bijna iedereen wel!! Ik weet niet of jullie het boek van Kluun hebben gelezen 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Die heeft het heel zijn boek over Zoon in uitvoering omdat alle mannen dromen over een zoon. uiteindelijk krijgt hij 3 dochters waar hij dolgelukkig mee is. So what's te point, denk je nou echt dat zijn dochters getraumatiseerd zijn als ze later dat boek lezen???