Ik mag ook bij het rijtje viezerikken...mijn bh's doe ik meestal ook een weekje aan. Tenzij het erg warm is dan doe ik wel meerder bh's aan per week.
Hier ook 1 x per week een schone BH...Ben dus ook een viezerik. Wou dat ik geld had voor 7 of 8 BH's. Weet men wel hoe duur die dingen zijn? Volgens mij is het onderzoek uitgevoerd door een lingeriefabrikant die zijn omzet ziet dalen. En die zo'n onderzoek dan laat publiceren in de hoop dat vrouwen meer BH's gaan kopen.
@be happy... die krengen zijn niet te betalen! Ik betaal zo gauw 80 euro voor een bh! Als ze er niet als oma uitzien, moet er wel een klein beetje leuk uitzien.
Hier elke dag andere bh en slipje. Maar Bh is ook omdat ik bang beng voor spruw enzo. anders doe ik wel twee dagen met een bh
in de zwangerschap en tijdens de bv straks elke dag een schone maar normaal hou ik een bh 2 soms 3 dagen aan.
Hier nog een viespeuk hoor. Elke dag een schone bh? Nee, ik heb nu maar 2 die me passen, doordat ik nogal in omvang groei en voor die paar maanden dat het wat anders is, ga er niet zoveel aanschaffen. Ik denk dat ik er een dag of 4 mee doe. Toen ik net bevallen was, warm weer en lekkage, deed ik wel elke dag een schone aan.
Ja, ik heb nu ook dat ik af en toe al melk 'lek' en daarom doe ik elke dag twee wattenschijfjes in zodat die bh wat langer mee kan
Die kans is vrij groot! Toen ik het las dacht ik ook gelijk dat ik eigenlijk er wat meer bij moet kopen! Ik doe er idd ook een week mee omdat ik er maar 3 heb die lekker zitten...
Allemaal smeerlappen Ik doe 2 dagen met een bh. Je zweet natuurlijk wel, dus dat komt echt wel in je bh .
Maar zo duur zijn bh's toch niet? Of je moet een hele aparte maat hebben. Ik koop ze gewoon bij de hema, en betaal hoogstens 15 euro voor een bh. Heb maat 70/75 D
ik was ze ook maar 1 keer per week.. en heb ook nog is maar 3 bh's die echt lekker zitten... en doe ze wel met de hand wassen want anders komen de beugels er zo snel uit dus soms heb ik echt een dag dat alle 3 me lievelings bh's aan de was lijn hangen hihi... gr samantha
Ik ben ook een viezerik.. Ik wil perse beha's die voorgevormd zijn en die zijn in mijn maat niet zo veel verkrijgbaar. (75 e) Als ik ze wel kan vinden zijn ze stinkend duur of zitten ze niet lekker. Ik heb er niet zo veel en draag daarom wel een paar dagen een bh voor ik hem was.
ik draag hem 2 dagen, anders krijg ik puistjes. ook onder de borsten word het soms aardig broeierig. ik kan me er wel aan ergeren dat er overal een hele lading a/b/c cupjes liggen maar dat je goed moet zoeken voor je cup e vindt. dan zie ik wat leuks liggen en dan hebben ze het niet in mijn maat
Grote borsten zijn mischien lastig, maar een kleine A cup is helemaal lastig. Ik kan geen gewone bh aan. Alleen maar van die voorgevormde push up dingen en dan nog zitten ze er meer als show omheen (zodat het nog wat lijkt) Ik ben ook een viezerik en was ze 1 keer per week. Anders worden ze zo snel bobbelig en lelijk
die site spoort niet... wij viezerikkem? ROT op!... ik trek om de dag een nieuwe.. en ja ben iemand die bij 1 bh een string en broekje koop...! soms... laat ik bepaalde bh's gewoon 3dagen aan
Het verbaasd me wel In het hoe vaak douchen topic waren heel veel felle reacties over het hoe vaak (liever gezegd hoe vaak niet douchen) en hier lees ik overwegend dat mensen een hele week een bh dragen. Sorry vind het persoonlijk behoorlijk ranzig. En zijn de mensen hier die hun bh een week dragen ,dezelfde mensen die vinden dat je elke dag hoort te douchen en 1x per 2 dgn vies is?
viind je?? sommigen dragen 2dagen zelfde truitje.. vind dit VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl ransiger... tenslotte komt je bh niet in je oksel... begrijp niet wat om de dag schone aaaaaaan doen vies is