Je bh komt misschien niet in je oksel ,maar wel vlak eronder. en je hebt ook gewoon een rand onder je borsten waar je tussen kan zweten en de bh direct tegenaan komt. En ik zeg nergens dat ik om de dag een bh wisselen vies vind. Ik heb het over 1 x per week ,dus vraag me af hoe je aan die zin komt.
Moest gelijk aan mijn buurvrouw denken, wij hadden het er over dat ik nooit dezelfde bh en slip aan heb, soms is mijn bh zwart en heb ik witte onderbroek aan, lekker belangrijk ja zegt ze moet je per ongeluk in het ziekenhuis terecht komen hahahaha als of de dokters daar op letten Maar ontopic, ik was ze om de paar dagen
Nogmaals ik had over 1x per week en niet om de dag. Met om de dag had ik het over het douche topic. Als je mijn reacties goed had gelezen ,had je zelf kunnen lezen dat ik het soms ook om de dag verwissel ,maar overwegend elke dag.
ik douche elke dag.. en als ik werk,... doe ik iedere dag schone aan.. tenzei............. maar anders om de dag... haaal niet voor niets... bij elke bh 2 ondergoed(1string... 1broekje) bij menstruatie is het al heel anders
Als ze ooit bh's maken die je niet voelt zal ik ze misschien dragen, ik hou het niet langer dan een uur uit met die dingen. Alleen als ik sport doe ik er een aan, anders is het wat pijnlijk, maar daarna gelijk uit dat onding.
Och ik heb er een stuk of 30 Ik doe dus wel elke dag een nieuwe aan, maar ik gooi ze niet meteen in de was. Als ik een bh aan heb gehad gaat hij over het kledingrekje, en dan draag ik hem heus nog wel eens. Aan het einde van de week is het wasdag en dan mik ik de hele zooi er gewoon bij in. Ik denk dat ik een bh gemiddeld 2/3 dagen draag, alleen dan dus niet achtereenvolgens.
same here... ik draag bijna nooit een bh dus als ik er één aan heb, doe ik er wel een weekje mee... omdat ik de bh meestal maar een paar uur aanheb gehad per dag
eerlijk gezegd heb ik geen idee Wanneer ik denk: hmmm, die BH kan bij de was dan doe ik dat, maar hoe vaak? Geen idee! Sinds kort heeft de Hema grote maten BH's, kan ik eindelijk een beetje leuke BH voor weinig kopen. Toch zitten die niet zo lekker als mijn eigen merk......maar om nu 7 BH's van 75 Euro in mijn kast te hebben Vind ik gewoon te duur......Dan maar ranzig en stinkend door het leven
Wat voor bh's draag je dan? En zijn ze niet te klein? Een goede bh moet je niet echt voelen zitten namelijk.. Oh lijkt me trouwens heerlijk als je geen bh hoeft te dragen. Hier helaas niet aan de orde met mijn cup D/E ...
ik ook .. lijkt me ook heerlijk, hier ook nu F normaal D cup, dus dat gaat hem niet worden. Ik doe ook 2 a 3 dagen met bh.. ik wissel wel vaak zeg maar na 1 dag dragen een ander aan en dan volgende dag weer eerste, anders voel ik die bandjes zo na 2 dagen op dezelfde plek. Vind dit ook heel iets anders als een onderbroek.Ik doe ook 2 dagen gemiddeld met een shirtje of broek, vind dat bh (zolang ik nog geen lekkende (*)(*) heb ) in dezelfde catagorie zitten.
Omdat ik BV geeft trek ik nu om de dag een schone aan omdat is soms lek ( ook al heb ik van die dingen in mijn BH mijn man noemt ze koffiepeds) Had ze bij de HEMA gekocht voor 10 euro p.s Dus valt mee. Anders bij geen BV 1 keer per week..