Ben benieuwd of ik de enige 'viezerik' ben ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlindertje86, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ehm, mijn laatste beha kostte 65 euro, vind ik best veel geld voor een bh. Ik wil dus ook voorgevormd en beugel en heb een grotere maat, dus heel lastig te vinden.

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik koop mijn bhs bij hunkemoller...
    bij mij achter verkopen de bhs met heel veel korting (50%-70%) ik heb er nu 6...

ik draag altijd voorgevormd en met beugel ik heb maat 80 C

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik draag mijn bh 2 dagen en vaak draag ik er niet eens 1. ik heb van die erwtjes op een plank. die nu uitgegroeid zijn tot een heuse 75 c. je weet niet wat je ziet ;)

4. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
  5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    IEUW! GATVER! Dat vind ik dus echt vies!
    Hier minstens 2x per dag een schone boxer/hipster aan en soms nog een keer over de dag heen.

Beha 2 dagen kan ik nog in komen, maar een onderbroek? Ieuw!

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bh: gemiddeld 2 dagen. Ik heb een grote maat maar zorg toch wel dat ik drie bh's heb liggen. Ik was ze vaak op de hand even uit, als je dat regelmatig doet kost het maar weinig tijd.

Onderbroek zeker wel elke dag.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ga het maar niet lezen denk ik. bbrrr.... hier gewoon s' ochtends 1 en s'avonds en bij een ongelukje of wat dan ook tussendoor. ( nu dus elke keer als ik nies of hoest ahum... nu ik zwanger ben hopelijk wordt dat geen blijvertje )

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hier elke dag een schone onderbroek

Waarom twee onderbroeken per dag? Je kan toch inlegkruisje gebruiken?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gewoon omdat ik dat fris vind. boxers zijn niet eens vies.
    En inlegkruisjes? Nee doe mij maar niet, lang genoeg verplicht moeten gebruiken ivm bloedverlies en werd gek van alle schimmels :( ;)!

Hier gewoon smorgens een schone en savonds voor ik het bed in stap. Verder af en toe smiddags als ik uit bed kom of naar bed ga! (en das een goed idee ga ik nu doen, lekker naar bed ;))!

10. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha ik val haast van m'n stoel van het lachen! Dat artikel: je onderbroek binnenstebuiten keren en dan nog een dagje aan, dat geloof je toch niet :D Ach, ik werk in de psychiatrie dus ben niet snel vies van iets moet er wel erg om lachen! Hier elke dag schoon ondergoed, en hoe vaak ik m'n bh was heb geen idee eigenlijk. Minstens 1 keer per week maar zou het niet weten eigenlijk. Heb 4 voedingsbh's, 3 lichte en 1 zwarte, en als ik een donkere of lichte was draai gaat tie er gelijk bij. Dus wat ik zeg, minstens 1 keer per week maar zou het echt niet op de dag af kunnen zeggen hoor, was vaak zat dus wat dat betreft.. Ik doe ze trouwens gewoon in de wasmachine hoor in zijn speciaal waszakje, vind ik toch een frisser idee dan met de hand. Maar heb wel eens een voorgevormde in de wasmachine gedaan, en die kwam er toch heel anders uit hahaha!

11. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Slapen jullie trouwens allemaal met ondergoed aan? Vind dat zo vreselijk zitten 's nachts, daar begin ik dus niet aan.

12. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Ik ben ook een naakt-slaper :D

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ik doe ook altijd 2 keer per dag een schone onderbroek aan. 's ochtends en 's avonds, vind ik wel zo fijn. Draag ook echt geen inlegkruisjes.

Draag 's nachts altijd ondergoed en pyama, kan absoluut niet naakt slapen, vind ik een ramp.

14. Saaya

Saaya Niet meer actief

snachts slaap ik ook naakt, tenzij ik last van mn buik heb.. Dan draag ik een onderbroek..
    Verder trek ik gewoon 1 keer per dag een schone aan en heel soms gebeurd het dat ik hem de volgende dag weer aan trek(bij gebrek aan schoon spul als ik niet thuis ben).

Ik gebruik ook inlegkruisjes, maar hier geen schimmels ed hoor! ;) Gewoon een beetje opletten dat je het niet constant in de onderbroek hebt zitten, dus snachts weg met dat ding! En als je een lange dag hebt halverwege een keer verschonen.

Maar ja, ik ken ook mensen die *geen* ondergoed dragen :rolleyes:

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat een super onderwerp hahaha :D
    ten eerste ik draag s nachts wel ondergoed en een t shirt. Een bh is nodig omdat anders mijn borsten echt pijn gaan doen (ben groot bedeeld). Ook een onderbroek vind ik erg fijn.

Beetje viezerik denk ik, ik was ze 1a2x per week. Als het warm weer is vaker omdat ik dan meer zweet!

16. Writer

Writer Niet meer actief

hier om de dag schone ondergoed ,bh's , streng doe ik bijna dagelijk

ik heb ook niet makkelijk bh maat ,85 E , en dat krijg je nergens goedkoop allemaal duur bij veel winkel houdt het na 85 D al op, maar de goedkoste winkel is zeeman die maat heeft en nog heel goedkoop ook heb ik paar van gekocht ,zitten redelijk goed ,maar zou wel mooie willen kopen hoor maar zooooo duur in mij maat :( maar dus om de dag schone bh viezerik?tja :)

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    hmm, ik ben een heuse viezerik:)
    Mn BH droeg ik rustig een week, max. Nu ivm voeding 2 dagen ofzo, ooit wel wat langer, want ze zijn eindelijk zindelijk.
    Ondergoed, elke dag schoon, ooit 2x per dag. Als ik gedoucht heb, dan een schone en elke ochtend, dus als ik 's avonds douche, dan dus 2.

En kleding, tja ik werk met verst. bep. kids, dus mn kleren zijn na een dagje werken niet fris meer, maar die trek ik gerust de volgende dag naar het werk weer aan.
    Thuiskleren draag ik ook rustig langer dan een dag, zeker broeken.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    bah bah bah wat ben jij een vieze meid! :)
    Geintje! Nou zeg wat een gedoe.
    Ik was mijn bh niet een keer per week, maar ik heb er 3 die ik afwissel en dus uitwas wanneer ik een andere aan doe. Na het sporten (3x per week) gooi ik m in de was en pak ik een nieuwe, maar dat is omdat ik erin zweet. Anders zou ik er twee per week gebruiken denk ik. Ik vind ook niet dat hij na 3 dagen vies is eigenlijk..

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik trek iedere dag een schone bh aan en iedere ochtend en avond een schone slip.

Tevens heb ik thuis andere kleding aan dan buitenshuis. Ik kleed me dus ook heel vaak om. Maar ik denk dat het bij mij een beetje een ´ziekte´is. Ik raak ook de leuningen van roltrappen bijv niet aan. En zo zijn er nog meer dingen die ik doe, wat heel raar is. Mijn kinderen krijgen ook iedere dag schone onder en bovenkleding.

Maar iemand die dat niet doet vind ik niet persee een viezerik hoor.

20. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    schoon ondergoed elke dag, soms 2x per dag. En ik wissel ook regelmatig van kleding, soms wel een aantal keer op een dag. Bh's had ik geloof ik al genoemd, ik heb er zoveel dat ik elke dag een ander aandoe, en aan het eind van de week gooi ik de hele mik in de was.

Deel Deze Pagina