Ik slaap altijd in mijn onderbroek en nachthemd, anders ga ik dromen dat ik naakt loop. En je zou maar plotseling je huis uitmoeten door brand of weet ik veel sta je buiten in de ellende en dan nog bloot ook
Haha Paprika toch ! Hier altijd in boxer en spagetti hemdje. Als ik het koud heb bigshirt/pyama/sokken erbij. En heel vaak dat ik snacht ook mn bh aan heb. Ik heb toevallig een hele tijd geleden (toen ik nog niet zwanger was van Purkje) eens een paar nachten geprobeerd om met naakt bovenlijf te slapen, nou ik deed werkelijk geen oog dicht. Toen later geprobeerd met bovenkleding maar boxer uit. Maar ook toen geen oog dicht gedaan. Oftewel ik heb het geprobeerd (iemand zei dat naakt slapen zoveel lekkerder was en dat ik dat zeker moest proberen als ik wilde) maar slaap 1000x zo lekker in mn kleding !
Pff, mijn BH's gaan ook maar 1 keer in de week in de was hoor! Soms zelf minder vaak, maar dat komt ook omdat ik die (on)dingen alleen buitenshuis draag! Zodra ik thuis ben gaan ze weer uit, voelt altijd als een bevrijding Dat zal vast betekenen dat ze eigenlijk niet goed passen, maarja....
Ik doe ook wel 2 dagen met een bh. Vind dat niet vies. En blijkbaar vinden veel vrouwen dat niet vies..
Ik ben ook niet zo vies van mezelf, schone onderbroek s-ochtends aan en ik slaap naakt, ik vind ondergoed al niet lekker zitten, dus in bed gaat het echt uit. 2 keer per dag een schone onderbroek lijkt me lastig, maar als je er 's-nachts in slaapt hoort het zeker een beetje bij je pyjama kan ik me zo voorstellen. Bovenkleding kan ik best meerdere dagen dragen, zolang het nog fris ruikt kan het best een dagje langer aan, beter voor het milieu ook weer
Vind je dat niet gek, een strak shirt dragen zonder bh?Vind het er altijd erg vies uitzien,van die tepels die zo door dat shirt heenprikken...
Wie trekt 's avonds ook haar bh uit op de bank?Heel omslachtig door de mouwen van je shirt heen. 8) Dat doe ik altijd,eigenlijk geen gezicht,haha.
ja ik! sinds mijn boobs van cup B naar D zijn gegaan in de zwangerschap stuntel ik elke avond de BH uit .
whaaahahahaahahaha, ik snap jou! Om die reden heb ik dus heel neurotisch mijn ochtendjas altijd op dezelfde plek hangen. Over beha's; ik draag soms ook wel 2 dagen dezelfde. Soms verwissel ik van beha omdat ik een ander shirtje aantrek, als ik die ochtend een schoon behaatje heb aangedaan leg ik 'm gewoon terug, hoor. Als 'ie niet vies is dan hé. Maar een week gaat niet lukken. Ik vind het ook lekker om na het douchen in helemaal schone kleding te lopen, en een schone beha hoort daar ook bij vind ik.
2 dagen dezelfde onderbroek is echt not done! Getverdemme... Meestal ook 2 keer op een dag. Ik slaap zelf altijd in een lang shirt, met bh en slip aan. Ik kan echt niet zonder bh slapen, dan hangen die dingen overal heen... Vroeger sliep ik wel alleen met bh, maar Sasha slaapt bij ons in bed en weet niet, vind dat toch een beetje raar.. haha. @krokus... dat heb ik dus ook... Soms moet ik echt naar het toilet, bv op een tankstation. Nadat ik al boven het toilethangend heb geplast, doe ik eerst mn shirt over mn handen heen en dan doe ik de deur pas open. Uiteraard daarna 6 keer m handen wassen en dan de dilemma hebben, dat die kraan ook nog dicht moet brrr.
Heej das wel een idee... maar heb dan niet echt het gevoel dat mn handen schoon worden haha... Heb geen smetvrees ofzo hoor... Tis hier af en toe een zwijnestal, alleen het verschil is, dat ik weet waar het vuil hier vandaan komt haha...
ik heb altijd alcoholdoekjes in mijn tas om mijn handen schoon te maken, ideaal voor op reis en die vieze tankstation wc's ik doe hetzelfde als jullie, met mijn mouw de deurklink vastpakken en als er ergens een handoek hangt om je handen mee af te drogen gebruik ik die niet, dan nog eerder wat wc papier! trouwens, wij hebben een vriend die na het poepen zijn handen niet wast, ik ga er altijd met een glorix doekje achteraan als hij weg is, hihi...en ik heb ook geen smetvrees maar dat vind ik echt goor!
Neuh... Persoonlijk vind ik tepels niet vies nee. En er dus ook niet vies uitzien. Als je gewoon mooie kleine stevige borsten hebt ziet dat er prima uit onder een shirtje! Maar ieder zo zijn ding