Ben benieuwd of ik de enige 'viezerik' ben ;)

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlindertje86, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik doe wel elke dag een schone onderbroek aan, ik slaap in pyama zonder ondergoed ;)

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik slaap altijd in mijn onderbroek en nachthemd, anders ga ik dromen dat ik naakt loop. En je zou maar plotseling je huis uitmoeten door brand of weet ik veel sta je buiten in de ellende en dan nog bloot ook

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha Paprika toch ;) :)!
    Hier altijd in boxer en spagetti hemdje. Als ik het koud heb bigshirt/pyama/sokken erbij. En heel vaak dat ik snacht ook mn bh aan heb.

Ik heb toevallig een hele tijd geleden (toen ik nog niet zwanger was van Purkje) eens een paar nachten geprobeerd om met naakt bovenlijf te slapen, nou ik deed werkelijk geen oog dicht. Toen later geprobeerd met bovenkleding maar boxer uit. Maar ook toen geen oog dicht gedaan. Oftewel ik heb het geprobeerd (iemand zei dat naakt slapen zoveel lekkerder was en dat ik dat zeker moest proberen als ik wilde) maar slaap 1000x zo lekker in mn kleding ;)!

4. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Pff, mijn BH's gaan ook maar 1 keer in de week in de was hoor! Soms zelf minder vaak, maar dat komt ook omdat ik die (on)dingen alleen buitenshuis draag! Zodra ik thuis ben gaan ze weer uit, voelt altijd als een bevrijding :) Dat zal vast betekenen dat ze eigenlijk niet goed passen, maarja....

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hahaha das grappig :D hoe dat zo?

6. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik doe ook wel 2 dagen met een bh.
    Vind dat niet vies.
    En blijkbaar vinden veel vrouwen dat niet vies.. ;)

7. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Ik ben ook niet zo vies van mezelf, schone onderbroek s-ochtends aan en ik slaap naakt, ik vind ondergoed al niet lekker zitten, dus in bed gaat het echt uit.
    2 keer per dag een schone onderbroek lijkt me lastig, maar als je er 's-nachts in slaapt hoort het zeker een beetje bij je pyjama kan ik me zo voorstellen.
    Bovenkleding kan ik best meerdere dagen dragen, zolang het nog fris ruikt kan het best een dagje langer aan, beter voor het milieu ook weer :idea:

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Vind je dat niet gek, een strak shirt dragen zonder bh?Vind het er altijd erg vies uitzien,van die tepels die zo door dat shirt heenprikken...

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Wie trekt 's avonds ook haar bh uit op de bank?Heel omslachtig door de mouwen van je shirt heen. 8)
    Dat doe ik altijd,eigenlijk geen gezicht,haha.

10. henkie24

henkie24 Niet meer actief

als ik geen bh aan zou doen heb ik meteen last van p.o.s.t

( plotseling opkomende stijve tepels)

11. mymiracle

ja ik! :) sinds mijn boobs van cup B naar D zijn gegaan in de zwangerschap stuntel ik elke avond de BH uit :) .

12. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

4 nov 2008
    638
    0
    0
    Whahaha dat doe ik ook altijd :oops:

13. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

:) whaaahahahaahahaha, ik snap jou! Om die reden heb ik dus heel neurotisch mijn ochtendjas altijd op dezelfde plek hangen.

Over beha's; ik draag soms ook wel 2 dagen dezelfde. Soms verwissel ik van beha omdat ik een ander shirtje aantrek, als ik die ochtend een schoon behaatje heb aangedaan leg ik 'm gewoon terug, hoor. Als 'ie niet vies is dan hé. Maar een week gaat niet lukken. Ik vind het ook lekker om na het douchen in helemaal schone kleding te lopen, en een schone beha hoort daar ook bij vind ik.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

2 dagen dezelfde onderbroek is echt not done! Getverdemme...
    Meestal ook 2 keer op een dag.

Ik slaap zelf altijd in een lang shirt, met bh en slip aan. Ik kan echt niet zonder bh slapen, dan hangen die dingen overal heen...

Vroeger sliep ik wel alleen met bh, maar Sasha slaapt bij ons in bed en weet niet, vind dat toch een beetje raar.. haha.

@krokus... dat heb ik dus ook... Soms moet ik echt naar het toilet, bv op een tankstation. Nadat ik al boven het toilethangend heb geplast, doe ik eerst mn shirt over mn handen heen en dan doe ik de deur pas open. Uiteraard daarna 6 keer m handen wassen en dan de dilemma hebben, dat die kraan ook nog dicht moet brrr.

15. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Is van dat otsmettende handgel voor onderweg dan niet wat voor jou? :p

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej das wel een idee... maar heb dan niet echt het gevoel dat mn handen schoon worden haha...

Heb geen smetvrees ofzo hoor... Tis hier af en toe een zwijnestal, alleen het verschil is, dat ik weet waar het vuil hier vandaan komt haha...

17. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Jahahahaha ik snap precies wat je bedoelt hoor :) Hier net zo.

18. mymiracle

ik heb altijd alcoholdoekjes in mijn tas om mijn handen schoon te maken, ideaal voor op reis en die vieze tankstation wc's :(

ik doe hetzelfde als jullie, met mijn mouw de deurklink vastpakken en als er ergens een handoek hangt om je handen mee af te drogen gebruik ik die niet, dan nog eerder wat wc papier!

trouwens, wij hebben een vriend die na het poepen zijn handen niet wast, ik ga er altijd met een glorix doekje achteraan als hij weg is, hihi...en ik heb ook geen smetvrees maar dat vind ik echt goor!

19. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Jakkie,
    Ik was zelfs mijn handen na het plassen,
    Mijn ex deed dat ook nooit, zo vies....

20. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Neuh... Persoonlijk vind ik tepels niet vies nee. En er dus ook niet vies uitzien. Als je gewoon mooie kleine stevige borsten hebt ziet dat er prima uit onder een shirtje! Maar ieder zo zijn ding ;)

Deel Deze Pagina