Tepels kan ik ook met de grootste moeite niet vies vinden om te zien, wat ik juist erg lelijk vind onder een strak truitje is al die banden van de bh erdoorheen, vooral van achteren vind ik dat niet mooi staan. En qua handen wassen zal ik wel een viezerik zijn, maar ik was ze niet na het plassen, ik zit er toch niet aan verder? Of misschien gebruik ik meer papier om af te vegen maar mijn handen komen echt niet in kontact met iets. Zulke leuke topics dit, we weten de meest intieme dingen van elkaar zonder ooit elkaar te kennen.
Iedere ochtend als ik gedouched heb trek ik schone kleren aan,en alles beland 's avonds in de wasmand inclusief BH.
ja ik ook. zelfs in het groeiboekje staat dat je kinderen moet leren hun handen te wassen. en ook al zit je er dan niet aan. als je ongi bent ofzo dan... nee sorry
ik vind ook al raak je daar niks aan. Je raakt de klink van de wc aan en die zit ook onder de bacterien. Ik word er bijna misselijk van zo goor vind ik het. Heb ook zelf altijd zakdoekjes bij me waarik de klink dan mee vast hou. Niet thuis, want ik poets iedere dag, maar wel bv op het werk of in winkels enzo. brrrrrr.
Nou dit is juist iets waar ik me over verbaas ! Zakdoekjes om een klink van een toilet mee open te doen? Ik was mijn handen ook niet altijd als ik alleen maar geplast heb en guess what? Ik ben nooit ziek, heb nog nooit een rare infectie opgelopen en heb een prima weerstand. Daarnaast hou ik veel tijd over voor leuke dingen omdat ik niet iedere dag mijn huis poets. Maar iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten. De een voelt zich prettig wanneer elke dag het huis wordt schoongemaakt en de ander vind weer andere dingen belangrijk. gelukkig hebben we de keuze...
Nou ik poets idd mijn hele huis iedere dag en ik ben ook nooit ziek hoor. vind het echt ranzig, maar dat had ik al gezegd, krijg er kippevel van dat er mensen zijn die de handen niet wassen na het plassen.
Nu maar hopen dat wanneer je eens iemand een hand moet geven diegene z'n handen heeft gewassen Geweldig hoe iedereen hier anders over denkt!
ja idd, ik moet er niet teveel bij nadenken anders maak ik mezelf helemaal gek. Maar ik heb dus ook zo antibacterieel flesje in de tas he, en altijd bij me. Dus als ik iemand een hand geef dan gauw schoonmaken. maar ik zeg al, bij mij is het een beetje 'ziekelijk'.
Hehe, sorry voor je kippevel Plas is niet zoals poep trouwens, je kunt het zelfs drinken zonder ziek te worden, maar dit is waarschijnlijk nog meer kippevel waard. Het lijkt me ook dat het flink goor smaakt maar dat is een ander verhaal. Ieder zijn ding hoor, maar plas is echt niet vies, als je gezond bent is het steriel en ongevaarlijk. Maar goed, de een vind het vies en de ander niet, geeft allemaal niks.
wat ik elke dag poets is, de wc beneden en boven, de badkamer, de keuken en ik stofzuig en dweil iedere dag, benden en boven en de zolder. De keuken wordt ook iedere dag gepoetst. En nog heb ik tijd voor leuke dingen. Als je het bij houdt is het gewoon routine. Ik heb mijn vaste ritme en binnen twee uur ben ik gewoon klaar. Soms duurt het langer maar dat ligt dan weer aan mij. Dit zijn trouwens de 2 uur dat helin ligt te slapen en mert op school is.
Zo... Dat is echt veel! Die 2 uur dat Sasha hier ligt te slapen heb ik nodig om op het forum te zitten haha.
Wat emmy zegt dat klopt! Ik leer als verzorgende en daar is één van de dingen die we leren ook dat pure urine echt steriel is! Wanneer je blaasontsteking hebt niet dan zit die natuurlijk vol met bacterieën. Desalniettemin is het eerste wat we leren dat we altijd onze handen moeten wassen, na alles wat we doen en voor alles wat we doen.
Wij hadden vroeger een rooster thuis hangen. Wie wat moest doen op een dag. Scheelde mijn ouders weer werk. (niet dat wij het leuk vonden haha, wij waren met 5 kids thuis)
het scheelt dat ik maar 2 kindjes heb. Denk dat ik het niet zo kunnen als ik er meer dan drie heb. pffff, hoe doe je het toch, daar heb ik dan weer bewondering voor. Ik vind 2 kindjes al druk, laat staan vijf of zes. Nee dat kan ik echt niet aan. Vooral niet omdat ik alles netjes en schoon wil hebben. Maar dat ligt dus helemaal aan mij. volgens mij moet ik naar een psych ofzo.