Bij mij weten alleen 2 vriendinnen het. Vooral om erover te kunnen praten en vragen te stellen. De ene is ook net gestopt en gelijk zwanger geraakt. De andere is er niet mee bezig, maar erg blij dat ik haar al een beetje voorbereid op deze manier. Familie verwacht wel wat binnenkort, maar op die vragen gaan we niet echt in...
Bij ons weet niemand het we houden het voor onszelf want het is maar de vraag of het lukt. En ik heb geen zin in vragen elke keer. Piglet
Hi Jetje, ik heb het mijn moeder mijn zus en 3 vriendinnen verteld die ik echt kan vertrouwen en niet constant gaan vragen of ik al zwanger ben en waarvan ik weet dat ze hun mond tegen anderen kunnen houden 8) Grtjs Dorri
Oh ja... de buurtjes 2 deuren verder weten het ook... Zij is eind maart bevallen en mijn vriend had toen tegen haar gezegd dat ze me aangestoken had... (ben toen namelijk gestopt met de pil) Maar tis nu niet zo dat ze elke keer vraagt of het al raak is hoor...
Hoi! Ik heb het aan een paar vriendinnen verteld. Ik vind het toch wel fijn om er af en toe over te praten!! Aan onze familie vertellen we het niet, ben superbenieuwd naar de reacties als we zouden kunnen vertellen dat ik zwanger ben!!
Bijna iedereen wist dat ik al jaren een kinderwens had. Maar mn vriend was hier nog niet aan toe. Toen we 'ervoor gingen' wist niemand dit en kwam t voor iedereen als n verrassing toen bleek dat ik zwanger was!
Bij ons weet inmiddels iedereen het, scheelt een hoop pijnlijke discussies heb ik gemerkt, dat maakte me vaak :x en . Je hebt er natuurlijk altijd :salut: bij, maar dat zijn van die ](*,) . Nu men ook weet dat het voor ons geen een-tweetje is, begrijpen ze ons ook beter. Liefs Sam
Bij ons weten mijn ouders, mijn beste vriendin en een zeer close collega het. Ik vind het toch wel fijn om er met iemand over te praten
Wij hebben direct na het stoppen met de pil aan onze familie en vrienden verteld dat we graag een kindje willen. Iedereen reageerde positief, maar soms wel met de opmerking dat we dit "nu al' vertelden. De reden dat we het verteld hebben is dat je geen vragende blikken krijgt als je op een verjaardag bijv. je wijntje laat staan.
Alleen mijn zus (en zwager natuurlijk) weten er van. kwamen er per ongeluk achter. Verder weet niemand het. Wel heeft volgens mij iedereen vermoedens. Ze horen het wel als er raak geschoten is. groet Inge
Bij ons weten 2 vrienden het en 2 collegas van mij en zijn ouders zijn er achter gekomen. vind het erg moeilijk om niet tegen mijn ouders te zeggen ze hebben het al een aantal keer gevraagd( ben namelijk de laatste tijd erg wit en last van puisten had ik nooit zo) maar kan nog goed mijn mond houden, de verrassing lijkt me ook zo leuk.
Sinds mijn miskraam is het natuurlijk wel bekend dat wij ervoor gaan..... Ik vind dat superjammer, want ik vond het echt een geheim van ons samen, maar ja, het is niet anders.
Me moeder natuurlijk, zij is me beste en liefste vriendin! En me vader natuurlijk, anders voelt hij zich een beetje buitengesloten en hij is ook heel benieuwd wanneer zijn dochter mama wordt. Daarnaast een schoonzusje en een paar vriend(inn)en.
Ik heb het aan 3 vriendinnen verteld. Het is toch wel fijn om af en toe het één en ander te bespreken, behalve met mijn partner. Mijn ouders en familie heb ik expres niets verteld, want die vinden dat wij het maar bij één kind moeten houden (we hebben een zoon van 3,5 jaar, die is via een IUI-behandeling verwekt). De reactie zal dus ook wel niet erg geweldig zijn als ze horen dat ik zwanger ben. Op mijn werk is het wel moeilijk om het verborgen te houden, omdat ik nogal vaak naar het ziekenhuis moet, maar tot nu toe is dat wel gelukt. In tegenstelling tot de eerste keer. Toen wist iedereen het (behalve wederom mijn familie, want die wilden toen helemaal niet dat ik aan kinderen begon). Nu wil ik ook wel eens na drie maanden met een verrassing komen, in plaats van al na 5 weken.
Ik heb het eerst alleen aan mijn moeder verteld, toen aan m'n beste vriendin en m'n man aan zijn zus, maar denk dat nu al bijna iedereen het weet. Ik ben nogal iemand die geen geheimen kan houden en omdat ik er zo naar uit kijk wil ik er met iedereen over babbelen, ja wat doe je eraan?? Omdat ik het nu niet tegen iedereen wil zeggen zit ik veel op deze site, vind het leuk om het tegen jullie allemaal te vertellen!!! groetjes
Bij ons weet mijn familie en de schoonfamilie het. Er wordt gelukkig niet constant gevraagd. Beide partijen zijn lekker nuchter en hebben de instelling van: we horen het vanzelf als het zover is...
Bij ons weten alleen enkele collega's dat we bezig zijn, toevallig omdat hunzelf ook bezig zijn. Mijn ouders vinden (hetzelfde als JayceY) dat we het bij 1 kind moeten houden.