Bij ons weet helemaal niemand het, alleen mijn mannetje en ik. En dat houden we zo, het blijft lekker ons geheimpje!!! Het lijkt ons helemaal geweldig, als het ooit een keer zo ver is, iedereen te verassen...hihi. Af en toe fantaseren we er al over hoe we dat gaan vertellen..... XXAnna
Ik heb het aan 3 collegaatjes verteld, een vriendin weet het en een vriendenstel van ons samen die op dit moment ook weer bezig zijn. We vonden het wel lastig hen te vertellen, omdat ze in april een MK hebben gehad. Maar het gesprek liep er toevallig zo op uit dus toch maar verteld. Ouders en schoonouders bewust niks gezegd. Hebben vast wel een vermoeden (ze weten dat we wel keer willen), maar we hebben nog geen zin in allerlei vragen. "en en"? Gr. Dolfijn
Niemand vertelt, maar het blijkt dat mijn moeder, zus en broer mijn gedachten kunnen lezen.misschien had ik ook het potje foliumzuur niet in het keukenkastje moeten zetten.onze familie is namelijk nogal van het je bent geen visite, pak het zelf maar. Maar nu het wat langer duurt, heb ik hen kunnen wijsmaken dat we er eventjes mee zijn gestopt.maar ja, volgens mij blijf ik voor hen een open boek!
hahaha bij ons het hele dorp de zaak van mn man en fam en vrienden natuurlijk ook omdat ik een hersteloperatie ervoor heb moeten doen dus was iedereen er zowie zo al van op de hoogte liefs kaley
Na mijn miskraam weten zoveel mensen het.da's best jammer, maar eigenlijk ok een hele steun. Mijn werk weet het dus ook en da's eigenlijk wle heel fijn.ik houd helemaal niet van geheimen. Ook wilde ik dit kindje, ookal was het pas 9 weken, dat er helaas niet heeft mogen zijn, niet ongemerkt voorbij laten gaan. Iemand anders heeft het op dit topic ook al zo verwoord. Iedereen om me heen is zwanger en ze mogen dus ook wel een smijn verdriet zien. Ik ben gewoon een slachtoffer van de statistieken geworden en ik wil dat niet voor mezelf houden. Ik vind het jammer dat we mensen niet meer kunnen verrassen,maar ben wel blij dat mensen het weten want heb veel steun gehad (nog steeds). Ook hoef je niet zoveel uit te leggen als je eens wat minder uitbundig reageert op anderen als ze vertellen zwanger te zijn ed. Voordat ik zwanger was wisten mijn ouders en schoonouders en mijn zusjes het en 2 goede vriendinnen.
Mijn 2 schoonzusjes weten het inmiddels ook. Ik kan dus echt mijn mond tegenover hem niet houden. En mijn beste vriendin weet het. Als je zwanger zou zijn, dan kunnen ze wel in de vreugde meedoen. Gaat het mis, dan is het wel fijn als je daar eens je verhaal bij kwijt kunt.
mn ouders mijn schoonouders ,schoonzus,en 1 bevriend stel. dat komt omdat het in feb mis ging gr gerda
Mijn mamsie en papsie weten het.Verder weten 2 vriendinnen het!De ene heeft al 3 kids en de ander is bijna uitgerekend!(Rachel22 van het forum hier)En nog een stel vrienden van me ventje weten het die hebben zelf ook een kleine!Enne jullie allemaal weten het!
Een vriendin van mijn vriend weet het, komt door omstandigheden. Via hem was ik met haar aan de praat geraakt op msn. Ze bleef me maar overstelpen met dingen over haar zwangerschap en ging zelfs zo ver dat ze het mij ook aanraadde omdat het het fijnste gevoel op de hele wereld is. Na dit een paar weken aangehoord te hebben heb ik haar gewoon vlakaf gezegd dat het leuk was voor haar, dat ze mij niks moet opdringen, dat we ermee bezig zijn en het allemaal niet zo goed lukt en of ze nu aub haar mond kon houden. Op zich misschien heftig, maar je moet haar dingen gewoon vlakaf in het gezicht zeggen, dat is met alles zo. Eens zij begint weet ze niet van ophouden. Ze zou me zelfs vertellen naar welke winkels ik moet en wat ik daar moet kopen. nou nee dank je hehe.
bij ons weet niemand het. Alleen wordt het steeds moeilijker om mijn mond er over te houden. Maar ik wil liever niet dat iedereen elke maand vraagt: en ben je al zwanger. Vandaar dat ik het niemand vertel. Liefs Lolly
Hallo, We hadden afgesproken om het niemand te vertellen, maar ik merkte dat ik er veel vaker over wilde praten dan hij. Dat was voor ons beide vervelend. Daarom heb ik een goede vriendin (en tegenwoordig tevens buurvrouw) in vertrouwen genomen. Dat is erg prettig. Zij heeft een kleine van anderhalf jaar en was in de eerste ronde zwanger. Dat zal bij ons wel niet gebeuren, maar een mens moet blijven dromen toch? Ik wil het voor de rest geheim houden, zodat ik ze kan verassen met het goede nieuws als dat zo ver is. Ik ontloop mijn moeder wel een beetje, want die ziet altijd alles aan mij. 10 oktober is mijn NOD en dan hoop ik iedereen het nieuws te kunnen verkondigen. Heb al 1000 manieren bedacht om dat te doen haha! O ja, 4 oktober zijn wij 9 jaar samen. Het zou een heel mooi kado zijn, maar het is vast te vroeg om dan al te testen he? Liefs Jody79
Wij hebben het geheim gehouden. Na de miskraam wist de familie het natuurlijk wel (gebeurde bij mijn ouders namelijk) en wat goede vrienden. En toch kwam het ook voor hen weer als een verrassing toen we zo snel daarna goed nieuws hadden.
Bij ons weet alleen een bevriend stel het, zij zijn namelijk ook bezig met een kindje. Verder denkt de rest dat we nog aan het genieten zijn van het met-z'n-tweeën zijn! De familie van mijn man en zijn vrienden deden een beetje moeilijk toen we trouwplannen hadden, want we waren nog zoooo jong en weet je het wel zeker, enz. enz. Inmiddels is iedereen er wel aan gewend dat we doen wat we zeggen, maar van onze vrienden heeft het merendeel nog niet eens verkering, dus om het dan nu uitgebreid over kinderen te hebben?!? Vandaar dat ik ook op het forum terecht ben gekomen. Verder maak ik op mijn werk of naar familie toe er wel grapjes over, maar ik heb niet het idee dat ze iets vermoeden. Maar als ik zwanger ben, dan staat het volgens mij op mijn voorhoofd, grote kunst als ik het dan nog geheim kan houden.
Ondertussen zijn er meer mensen op de hoogste dan de bedoeling is. Had het eerst alleen aan een vast clubje vrienden verteld die zelf ook kinderen hebben. Verder wisten 2 collega's het maar nu dus zo ongeveer al het personeel ( vertel dus nooit wat aan collega's !) Mijn ouders weten nog van niets ( al hebben ze volgens mij wel een idee)Mijn schoonmoeder weet het sinds een maand of 3 omdat ik toen een bloeding aan mijn eierstok kreeg. toen heeft ze me naar het ziekenhuis gebracht. Vind het op zich niet zo erg dat ze het weten. kan ik wel mijn verhaal kwijt maar moet het nu nog proberen stil te houden als het ooit lukt. wil het zo ie zo 10 weken voor me houden. xxx
Hai meiden, Bij ons wist niemand dat we het echt gelijk gingen proberen na ons trouwen. Wij werden zwanger tijdens onze huwlijksreis (hoe romantisch) maar helaas is dat na 9 weken in een miskraam uitgelopen. Onze families hadden we toen op de hoogte gesteld van onze zwangerschap en vrienden pas nadat we een miskraam hadden gehad (ik had namelijk een paar mnd geen zin in sociale activiteiten en wilde graag mijn verhaal kwijt). Vervolg is wel dat iedereen weet dat je nu bezig bent. dat vind ik wel heel jammer moet ik zeggen want elke keer als je iemand ziet maken ze een opmerking of vragen ze ernaar. En des te verdrietiger ik / wij ons voelen omdat het na de miskraam nu nog steeds niet is gelukt om weer zwanger te raken. Maar ja hopen dat we snel zwanger zijn en tja ik denk dat we het dit keer helemaal niet lang geheim kunnen houden want iedereen let op mij. bij eten en drinken, om je buik etc. of als je alleen maar zegt misselijk te zijn . haha. Maar ze bedoelen het allemaal goed, ik weet dat ze allemaal meeleven maar het is ook wel eens vervelend dat ze het weten. Ik vond het zo mooi toen manlief en ik het alleen wisten, zo leuk saampjes een geheimpje te delen. Ok genoeg kletst. ik ga aan het werk! Liefs, Gaby
Wij houden het ook geheim, alleen wij tweetjes zijn op de hoogte. Vind ik soms best moeilijk. maar gelukkig hebben we daarom juist het forum. als we even willen babbelen dan kan, zonder dat iedereen vraagd en en ben je al zzzzzzzzzzzzz.....