De meeste mensen weten wel dat we graag een 4de kindje willen, maar wanneer? Dat houden we lekker geheim.
Bij mij weet alleen mijn hele lieve buurvrouw het en mijn kleine zusje (van 15) En 2 vriendinnen, 1 daarvan is net zelf bevallen... Tis alleen jammer dat als je je verhaal dan kwijt wilt, dat ik zo'n lange cyclus hebt, dat 1 daarvan dan zit: ja als je er teveel mee bezig bent, wil het ook niet lukken... grrr
hoi hoi wij hebben het een 2 hele goede vrienden vertelt. (zijn een stel samen) en zij is zelf ook zwanger dus nou kan ik lekker met haar daar over kletsen hihihi greotjes fempje
Ik heb het er af en toe over met mijn zus en een vriendin. Maar dat gaat meer over de dingen die gaan komen: Hoe moet dat met werken? Hoe was jouw bevalling? Dat soort dingen. Maar we hebben het nog met niemand over gehad wanneer we nu echt gaan beginnen.
Nou wij hebben het eigenlijk aan niemand verteld omdat we het idee hebben dat het wel wat langer kan gaan duren. Ik ben 15 jaar aan de pil geweest en nu voor het eerst een normale rode bloeding in ronde 2. Op naar ronde 3. Nu is de pil echt mijn lichaam uit. Liefs Ronel[/list][/quote]
Bij ons is het ook lekker "ons" geheimpje.. Voor zo lang het nog duurt in ieder geval! (Een érg bemoeizuchtige, nieuwsgierige schoonmoeder verder is ze wel lief hoor )
Bij ons weet ook niemand dat we nu bezig zijn.... Maar ze weten wel dat we graag kinderen willen, dus sommigen vragen al aan ons: nou ben je nog niet zwanger. Dan geven we ook echt zo'n antwoord van: Ach het kan allemaal nog wel, we zijn net getrouwd, we doen het rustig aan etc. etc. Nu maar hopen dat ons toekomstige nieuwtje een verrassing is!
Bij ons weet iedereen 't. Ik ben nogal open in dat soort dingen En stel dat t een tijdje duurt, dan vind ik t ook fijn er openlijk over te kunnen praten. Op mijn werk ben ik wel wat voorzichtiger. Een paar directe collega's weten 't. Is wel makkelijk, kan ik gelijk wat ervaringen uitwisselen. Men vraagt inderdaad wel wat vaker hoe het is Dan zeg ik altijd direct 'goed, maar geen nieuws'. Hoop dat daar snel verandering in komt x Sophie
Bij ons weten 4 vriendinnen van mij het... Een ervan is een maand na mij gestopt met de pil en zit meteen in een regelmatig cylus, daardoor ben ik wel extra onzeker geworden en baal wel een beetje. Het is geen wedstrijd maar toch als zij nou eerder zwanger blijkt te zijn terwijl ze korter bezig is ja dat is toch wel ff kut... Achteraf gezien had ik het alleen me moeder moeten vertellen en me vriendinnen niet!
Wij hebben het niemand verteld, is ons geheimpje. Mijn ouders weten wel dat ik er zo langzamerhand wel naar verlang, maar het is nogal druk op mjn werk, dus ik heb gezegd dat het voorlopig nog niet aan de orde is, misschien halverwege volgend jaar (maar ik hoop natuurlijk dat het al eerder lukt..) Als ik zwanger zou zijn, dan zou ik het toch ook pas na 3 maanden aan mijn ouders vertellen, voor die tijd alleen mijn mannetje en ik die het zullen weten.... Liefs, X
hallo al heel wat reacties, maar ik zet mijne er toch nog even bij bij ons weten heel veel mensen het. ik heb ook twee chronische ziektes (diabetes en hashimoto) en omdat mijn waardes van mijn bloed goed moesten zijn hield dat heel wat in voordat in groenlicht kreeg om zwanger te worden. ik heb dus vaak gesprekken met mensen oons heen over kinderwens en de combinatie van mijn diabetes. ik heb een paar van jullie berichtjes gelezen en ik zag bij sommige staan, wat als het niet lukt, of een miskraam e.d maar ik ben zelf van mening, vreugde deel je met anderen, minder leuke dingen mag je ook met anderen delen. ik zelf ben erg open altijd en ik vind het fijn als je met mensen over je kinderwens kan praten. groetjes
Bij ons weten heel veel mensen het, omdat we 3 (mislukte) ICSI-pogingen hebben gehad. Daar had ik dusdanig last van dat ik dat niet geheim kon houden. Nu proberen we het op de natuurlijke manier en vanaf januari weer IVF/ICSI.
Bij ons weten een aantal mensen dat wij 'ervoor open staan' zoals ik dat mooi noem. Ik maak er geen geheim van, vind het leuk om te delen.
in het begin alleen de beide moeders en 2 vriendinnen en 1 collegaatje. Maar nu zijn wij vorige week verhuisd en waren andere vriendinnen onze badkamer aan het inrichten met mijn parfummetjes en cremetjes, vond 1 van hun mijn Gravitamon pilletjes. Ik hoorde haar zo zeggen: Wie is hier zwanger? Je bent betrapt Jessica! Je had ze beter moeten verstoppen voor ons! Dus, nu weten het er al meer. Nou ja, geeft eigenlijk niks. Het was wel grappig.
Ouders, schoonouders, vriendinnen, zussen en 3 collega's....nu wel klein beetje spijt van want er wordt wel naar gevraagd hoe het nu is....tja en dat kan wel even duren... Liefs
Hoi, Ik ben pas net gestopt met de pil, een nichtje weet het en een collega. Mijn ouders weten wel dat we ermee bezig zijn omdat ik ze wel heb ingelicht toen we de uitslag kregen van het erfelijkheidsonderzoek (gelukkig heeft mijn vriend t niet.... ) Groetjes Jelske
Alleen wij tweetjes weten het, erg spannend! Als mensen vragen wanneer wij gaan beginnen antwoorden we altijd heel luchtig dat we het nog even afwachten.. Vind het wel heel moeilijk om het niet aan mijn moeder te vertellen, meestal vertel ik haar alles.. Maar haar reactie op het grote nieuws als het zover is, moet ik gewoon zien.. Toch heb ik het idee dat ze al een vaag idee heeft, ze heeft al 2 keer iets gevraagd over mijn pil.. Groetjes Debby