Verschilt....mn schoonzus weet het omdat zij ook bezig is....mn moeder weet wel dat we er wel eentje bij willen maar verders heb ik het er niet met dr over in dit stadium komt wel weer als ik zwanger ben.....oja mn man weet het ook hahahaha
bij ons iedereen die het wil weten. woon in een klein dorpje ,dus als je het aan de buuv vertelt weet een uur later het hele dorp, plus het dorp er nog naast. christie
Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 2 om een kindje te krijgen. Mijn moeder en " schoonouders" weten het, een vriendin (die laatst vertelde dat ze 3 mnden zwanger was), een oud klasgenoot, een forumkennis die ook zwanger wil worden, 1 collega en de fysiotherapeute op het werk (ivm bekkenklachten), verder niemand, maar vindt het toch best al wel veel. Hahahah
Wij hebben het alleen aan mijn beste vriendin verteld en aan mijn man zijn beste vriend. Verder willen we niet van iedereen steeds vragen krijgen. Dus voor de rest houden we het geheim. Ik zou het heel graag aan mijn moeder willen vertellen want die weet altijd alles. Maar we willen onze ouders gewoon verrassen als het zover is..
hoi hoi Bij ons weten ook best veel mensen het. dit vind ik ook echt geen probleem. ik ben daar wel heel open in. Vooral omdat het nu wat langer duurt flap ik het er wel eens uit. Mijn collega's (hele fijne, wijze en ervaren vrouwen) weten het wel en mijn familie en wat vrienden. Maar verder als het ter sprake komt dan heb ik het erover en anders niet. Mijn vriend heeft het ook aan wat vrienden vertelt en gaat er eigenlijk op dezelfde manier mee om. Mijn grens ligt wel bij mijn clienten. Ik werk als wijkverpleegkundige en ik heb dus veel met mensen te maken. Natuurlijk krijg ik wel eens zo links en rechts een vraagje van een client. Zo van Alies hoe zit het bij jou, maar daar laat ik niets bij los. Daar maak ik altijd een grapje om. Maar zo zie je zo heeft iedereen zijn eigen manier van er mee omgaan. gr Alies
We zijn in augustus (tijdens onze vakantie) gestopt met de pil. We waren op vakantie met 2 beste vrienden en tijdens een gezellig avondje hebben we het hun verteld. Daarna trokken ze gelijk de champagne open en 2 dagen later kregen we allebei een kadootje. Ik een klein rompertje en mijn vriend een klein t-shirtje, erg lief! En dat terwijl we nog niet eens zwanger zijn, leuk he! Mijn moeder heb ik het ook verteld, voor haar kan ik het niet geheim houden! Ze vindt het helemaal geweldig! Ik kan niet wachten tot het zover is... Liefs Linda.
Bij ons weet iedereen het wel zo'n beetje. We zijn wat dat betreft een openboek. Maar er is nooit iemand die er over begint gelukkig. Ze weten dat het niet wil vlotten bij ons en ze houden zich wijzelijk stil. Ik heb de ervaring juist dat als je het niet zegt dat mensen vragen of je een kinderwens hebt of met zn tweetjes wilt blijven. Nou ja, dan kan je gelijk maar beter open kaart spelen